Arkivbilder: Sommarblomma


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Liknande bilder från sommaren → Sommarblomma

Fina bilder ! =)

SV: jo

SVAR: Det finns fina saker där:D

sv, Taack! :D

sv. ja :D

Hellu! Hoppas allt är toppen! kika gärna in min reseblogg:)



Kram Sofie!

sv: jo dte är bra själv ? :D

sv: Härligt:) med mig är det kanon! Är dock bara väldigt mätt.. haha! haft en bra dag?

sv: ja :D

sv: vad bra! Samma här:9

Anonym

hej fin blogg :)!

Kolla gärna in min, kram

Sv, ja verkligen! riktigt häftiga! :)

känner du hon som har bloggen ? ;)

Felicia

sv: jao, mummsss <3

Lilmarie

Jadå :)

Haft en bra dag?

Sv: Tack så mycket! Allt bra med dig idag? :)

GUEVACCI

Hellu, vill du bli "veckans blogg" hos mig? Anmäl dig, drar vinnaren imorgon kväll :)

sv: tack snälla, vad gulligt av dig :)



Härliga foton, hur länge har du fotat?

Laila

natti natti gumman <3 sov sött :)

nice blogg

fin bild :D

Lizy

Vad underbart det ser ut!!:O

lucke

Hejsan, anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

nice nice blogg du har ;)

DELLA

åh, fina!

Jag har kollat på många av dina bilder och du fotar enormt bra! c:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR