Video: Redigera porträtt


Detta är en video över hur man snabbt och enkelt kan redigera porträtt, eller i alla fall hur jag redigerar mina portätt. Inte alla såklart, eftersom det finns tusen olika tips. Självklart är detta något ni inte behöver testa! :-)

Redigeringsprogram: Photoscape v. 3.5
Låt: Robbie Williams - Bodies

Emma

Nu har jag frågestund på bloggen. Om du vill ställa en fråga är det bara att kommentera! Jag ger svar imorgon :)



Tack på förhand //Emma

Stella.

Tack för tipset :)



anmäl dej gärna till fototävlingen på bloggen, man kan vinna en irkontroll ;)

finfin header! ♥

vad gör du då? :)

sv; eller hur! :D

julia

svar: så lite så.

vad gör du? :)

E M M A

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

michaela

duktigt :D

tänk om man också kunde sånt :)

N

sv: umgås med vänner antar jag :D

Frida

- Japp.

haft en bra dag i skolan idag? :D

Frida

- aa.

haft en bra dag i skolan idag? :D

E M M A

sv: okej, inget :P

allt bra? :)

Hejsan!

Allt bra med dig?? :D

fin blogg och header föressten!



Kram.

Julia

Bra tips :)

varför överexponerade du bilden?

Photoscape är jättebra! :D

Fast jag använder mig av gimp ^-^

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR