Gör något kreativt - fixa naglarna


Här om dagen kände jag mig smått kreativ och fixade naglarna. Liknar lite fransk manikyr, fast med rosa nagellack och glitter, samt snett istället för "rakt". Det ser bättre ut på riktigt än på bild. :-)

Vad fint det blev :)

Det blev snyggt det

sv; tack så mycket, dock är det mörkt nu :)

f

snyggt!



fin design du har :)

rebecca

tack så mkt :) gillar naglarna ;)

jaa :D

jo, det är bra själv?

rebecca

min dag har väl varit helt okej sj då? :)

Cecilia

Fint :)

e

Sv: Åh tack så mycket! :)

Inget speciellt faktiskt. Ska bara vara hemma och vila :)

Azza

Sv: TACK:)!!!<3<3<3

hUR MÅR DU DÅ:)??!!!<3<3<3

Elli

Gå in och anmäl dig till veckans blogg !

Rebecca

Ta det lugnt bara har varit en lång dag i skolan sj då ?

Vican

SV:Tack<33

Din me :)

Lova

Fett fint! När jag målar naglarna blir det ju inte så fint!! Haha xD

sv; åh tack :')

Julia

Snyggt! Är det svårt? :)

Azza♥

Sv: Jag mår bara bra tack:)!!!<3<3<3

händer??:)!!!<3<3<3

Emmi

sv: ja veet, ja sku me vila kuna fota så bra. fina naglar! :)

Azza

Sv: Inget skärskillt:)!!!<3<3<3

Julia

Hur får du det så rakt? :)

casa

Tack.

Fina naglar =)

MYMiC

Haha jag veeeet evil laughter

jaa, jag skulle ALDIG vilja komma sist in på tåget D: och verkligen inte först heller hahaha!

Lisamarie

sv: tack din med!:D

de blev asbra med naglarna :)

michaela

jättefint! och fin färg på nagellacket:D

stella

coolt :D

sv: haha tack xD detsamma btw<3

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

E

sv: Jadå, allt är jätte bra :) själv?

jättefint! :D

Hej sötnos! :*

Hur är det med dig?



Vill du bli länkad på mig blogg? Skriv en fråga till mg i bloggsvar så länkar jag dig i ett inlägg :D



PUSS

Leia ♥

Fint! :)

emelie

Har frågestund på bloggen, gå gärna in och fråga något. Kram! <3 :)

mirella

va fint!!:)

sv; Åh taack! :D <3

Elin

Hej allt bra med dig idag?(:

Lisamarie

sv: så lite så, vad händer ikväll?:D

Julia

Sv: Jaså! Men snyggt blev det! Hur mår du idag? ;)

mycket söta xD kraam <3

simone

Snyggt!



sv:Tack:)

Frida

- aa!

Allt bra idag? :D

wow du fotar as bra:)

e

Sv: ojdå, krya på dig ;s

Azza

Hej händer ikväll då:)??!!!<3<3<3

sv; ja det är han! :D

stella

sv: varsågod :D

Sabine

fina!

Lisamarie

sv: det blir nog samma om jag inte hittar något annat :)

Azza

Sv: Samma:)!!!<3<3<3

C.

SV: jag mår bra dudå? :)

Frida

- OJ! Krya <3

fin blogg,

allt bra?

Julia

Sv: Jo det är bara bra!

Oj, då får du krya på dig! Jobbigt med feber på en helg :(

Ebba

Va fint!

Emelie

Hej, du är jätte duktig på att ta bilder! En fråga bara: redigerar du dina bilder i datorn?

Kramar <3 :)

julia

svar: lyssnar på musik :)

Tack så mycket sötis!

Händer i´morgon? <3

Svar: Tack så mycket. :) Jag har en Canon EOS 500D :)

Tanja

ja eller hu rär dom snygga? man riktigt längtar till sommaren=)

sv; Haha eller hur :D

josefine

ooo vad fina "!!!! <333

E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra fredag? :)

Vad fin blogg du har :)

Har du några planer för idag? ;)

kram!

Frida

händer idag då? :D

hej, ska vi ha fototräffen imoron fast du e sjukl ? : D

Åh men tack :)

Jo tack det är bra :D dig med?

snyggt det blev :)

Emelie

Nu är svaren från frågestunden uppe! :) <3

Johanna

Coolt det blev :D

hanna

Snyggt som fan! :)

fint! :D



Vad är dina planer för denna lördagen då? :)



/Tobias

Elin

sv: härligt ! :) det är bra med mig med.

Händer ikväll?(:

Hej! Iskall lördag idag "/

Vad har du för dig? :)

Snyggt :D

gud vad coolt! ska provas. :)

♦ ebba.

snyggt! :) älskar att måla naglarna, jag gör det typ varannan kväll, haha! :D

Oj, annorlunda - men snyggt!

Jättesnygga naglar!



Ha en underbar alla hjärtans dag fina du! <3

miakela

Vad fint det blev! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR