My passion


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III
@ 200mm - 1/60 - f/5 - ISO400

Tog fram spelet Alfapet/Scrabble och kände mig lite kreativ. Av min kreativitet bildade jag tre underbara ord "I love photo", som stämmer upp till hundra procent! Vad vore världen utan fotografering, kameror och bilder?

sv; jaha :) trevlans!

mina ''grenar'' är 800m,200m och spjut :D sj?

ebba

sv: :)))



suuuperfina bilder här i inlägget! :D :D

sv, hmm. funderar faktistk på mångkamp! tävlade mycket kula, häck och så innan också:)

tränar du ofta?:D

snälla läs våran blogg och kommentera :D <3

ebba

sv: hihi :) så gaale3t duktig är du!

I veckan?:)

jag med :)

Fina bilder!

Sv: Tack, allt bra? :) Fina bilder <33

SVAR så lite så :D

Sv: Okej :D Vad har du gjort idag då? :)

ebba

sv: hihi! :D förresten avnänder du nått redigeringsprogram? Jag har inget som jag tycker är bra, eller ja, jag har en gammal version av photoscape men that's it xD

Sv: Okej :D Fotat med Lisa och fixat designen :D

Julia

Sv: Ja det är bra! Har du mycket läxa? :-)

Julia

Sv: Ne inte så jätte mycket :)

fina bilder!

Julia

Sv: Okej, jag trycker att tröjorna är sådär :-)

ebba

sv: aha okej, då får jag nog uppgradera mitt lite hihii

Sv: Visst var dom! :D

matilda

wow vad söt blogg!

besök gärna min ? :)

kram

Svar: Yes, nu kör vi! :)

sv; Hehe! :D <3



Fina bildeR :D

E M M A

sv: okej, jag ska duscha :P

allt bra idag? :)

Nej, verkligen inte! Fy bubblan :(

casa

okej, ja hade helt samma juttu me min.

sv; 31.16 på spjut

2,38 på 800m

och 29,01 på 200 inte så jätte bra, men har nästan precis börjat träna det :P sj?:D

sv, riktigt bra tider ju :) hur gammal är du förresten?:)

Josefin

Åh vilken fin bild och design du har! :)

Fina bilder! :D

Louise

Fina bilder! :D

inspiration ;D

Vilka fina bilder :D

coola bilder :)

Fint! ;) passar mig också till 100 procent ;)

Jättefina bilder ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR