Mina kameror


Denna 6 megapixels kamera fick jag julen 2007 och hade den i två år. Fotade mycket med den, speciellt närbilder och det var då mitt intresse för fotografering väcktes.

Bilder fotade med kameran:



Detta är min nuvarande bebis vid namn Melody Clickit! ♥ Hon kom till mig julen 2009. En 10,1 megapixels systemkamera med de funktioner en nybörjare kan träna sig med. Perfekt för en person som precis upptäckt fotograferandet, men vill man mer måste man också satsa mer!

Det är några som frågat efter en kategori: Kamerautrustning, så nu kör vi igång! :-)

Varsågod!:D



oo jag började också med en samsung kamera, en vanlig digital kamera :D hööh<3

SV: jag med :/

mhmm<3

Julia

Sv: Okej! Jag har det också :-)

Är Canon bra?

josefine

sv; helt okej! :)

pinja

sv; jag är 15,hur gammal är du?

var redigerar du dina bilder?

julia

svar: japp :D

gillar din header!

Tilde ♥

Allt bra med dig idag ?

Vad fina kameror! Har funderat på att köpa en system kamera :)



Sv. Har du?! Jag börjar först i morgon.

Tilde ♥

Ja, absolut men har lite ångest för skolan börjar på tisdag :/

Tilde ♥

oj !, var det jobbigt att gå upp och börja som vanligt eller var det helt okej ? :)

svar: Ja det var verkligen roligt! :)

Zabina

sv:

Svarar på kommentarer! :)

Hänt idag då? :)

josefine

sv; :)

lägga upp din reflexskärm sto?

Maija <3

svar: om du följer mej ;D

Zabina

sv:

Typ inte jag heller, :P Flyttat hem till mamma & pappa igen .. :P

Tack så mycket, glad jag blir :)!

Julia

Sv: Vad bra! Vad gör du? :)

sv; Hahaha :D

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

svar: Nej eller hur! ;)



Det är så sjukt ovant att se dig när man går inte på din blogg! :D

FREDRIKA

Allt bra denna måndag? :D

hej kika in på roliga klippet på min blogg xD

Frida

Hej!



Nu har jag frågestund på min blogg! Kika gärna in och ställ en eller flera frågor till mig! För att komma till frågestunden, klicka på denna länk: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment



Om du inte gillar reklam, ursäktar jag!

sv: ja, jag använder Mozialla FireFox ! :) Jag ser bakgrunden nu , fin!

N

sv: jadå :)

hade du ett bra jullov?

Fanny

finfina grejor!

MOA

jättefin blogg! :)

Leia ♥

Roligt att fota :)

M A J A

sv; Ja, det var gott.

lasangen var också god! :D

sv; Taack! :D

Lova

Vad kul! :)

Smilla

skaru hitta på ikväll?:D

Lisa

NY BLOGG: www.llisalinnea.blogg.se

jag hade ju bloggen www.fotoliisa.blogg.se förut:]

men hoppas du följer min nya, kraam;)

Nathalie

jag har en dagens blogg tävling om du vill vara med:D

dem är verkligen fina :D

imogans

Hej!



DEt var jag som var fotobiet förrut, men nu har jag bytt blogg till imagons.blogg.se och försöker få lite läsare dit!

Du var så himla snäll förra gången och det hjälpte mig mycket! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR