Läxor för hela slanten!


Nu börjar vardagen på allvar - en massa läxor och skolarbeten som ska göras, så mina planer för resten av kvällen är att fixa med dem! Vi får höras igen då jag har allt överstökat. :-)

Zabina

sv:

Joo, allt är bara bra!

Själv? :)

jobbigt med läxor ;/<3

pinja

lycka till med läxorna ;)

Jag har också grymt mycket läxor och ändå var det första dagen vi gick i skolan idag efter lovet ;/

SV: från tinkerbellas julkalender Xd

laga just fel adress xd

Svar: Jaså :)

usch :o

vi får aldrig läxor första veckan (a)

Fototävling på bloggen, vad med du också :)

SV: Tack! <3

Emmi

sv: Tack tack =)

snygg design! :)

Allt bra med dig annars?:)

sv; man tackar! :D

SV: att du visar din refelxskärm stor ;)

SV: haha, okej :P

sv; jo det är bra :)

tränar du ngt btw? :D

SVAR Ja, nu funkar den! :)

Gör du ?:D Det gör jag med :D!!

Vilken klubb tränar du för?:D

michaela

lycka till!

Fy bubblan på läxor :(



Så lite så, varsågod!

FREDRIKA

Sv; Härligt samma här :)

svar: Nej! Du är jättesöt ju! :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

:):)

SV: va de på sönda, ja måst si om ja int ska ti meriteijo me santtus gofa. :D

Sabine

måste också plugga..

Julia

Allt bra idag? :)

Lova

Samma här ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR