Sommarblomma


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Mitt objektiv är det bästa! Kärlek vid första ögonkastet. Jag älskar bokeh effekten och den häftiga fokusen. Vad denna blomma heter vet jag inte, någon som vet? Så har jag en fråga till: Vad tycker ni om bloppis? Ska jag eller ska jag inte ha... Din åsikt som räknas!

alice

sv: varsågod :) allt bra meed dig?

solveig

Snygg blogg! :D

alice

fina bilder :)

sv: det är bra! :)

stina

Jag tycker att du ska ha en bloppis! =)

Blomman kanske är hundkex?!

ronja

sv. tack :)

fina bilder!

Okej,samma här!:)<3

alva

Jag tror att blomman heter Hundkex, haha, roligt namn, men jag tror att det är så i alla fall :)

Kan tänka mig det. :)



Har fått en ny somrig design, vad tycker du om den? :)

Fina bilder! Hundkex tror jag blomman kallas.. om du nu ville veta det? haha ;d

pjohannas

SVAR: tack detsamma :D

maja.

sv; Okej, jo. samma här. ^^

Sv: Varit med en kompis och sett film :)

äre bra väder där du bor då? ♥

sv: jo, men det är för vanligt :p

Julia

Bara bra! <3

Händer idag?=)

Okej,kolla min blogg ikväll och se om det var du som vann!:)

Sv: Samma här fast solen kommer fram lite då och då ;) händer i morron då? ♥

maja.

sv; yes. :)



fin bild förresten!

Sv: Okej, samma här :/

det borde ju va sol och varmt på sommaren,

eller hur? :o ♥

Sv: Inget speciellt tror jag, kanske stan :)

Sv: åh, va tråkigt! :/

Här har det varit hyfsat, ganska varmt men

väldigt blåsigt. Men vi får hoppas på lite bra

väder nu ;) ♥

hey snygging, allt kanoners med dig? c:

PJOHANNAS

SVAR: vsg! allt bra? :D

sv: eller hur, härligt med de med. kan inte ha lyx hela tiden med solsken och nästan 30 grader :P

allt är fint med mej idag :) ska du hitta på i helgen?

kram

Sv: Håller tummarna haha ;) ♥

härligt och höra sötis :)

jo med mig är allt superduper bra!

mycket fina bilder hörru :D

Vad bra!:)<3

Maja.

sv; Varsågod! :)

maja.

sv; tackar! :D

jo, vatten är sjukt häftigt att ta kort på. det kan bli världens häftigaste bilder. :p

nemas! :D

händer ikväll? :)

dear john funderar jag på :] har du sett den?

Hejsan ! Allt bra med dig idag?

kram!

svar vad bra! jo det är bra här med :D

vad har du gjort idag? :)

kram

svar okej, skönt !

jag har vart med kompisar :)

tack så jätte mycket !

följas via bloglovin ?

kram

sv: tack så mkt! :D<3

svar jag har faktiskt redan gjort de ! :)

kram kram

det måste du göra :) den är fett bra alltså!

typ 4 gången jag ser den :D

Nu är tävlingen avslutad kolla om det var du som vann!:)<3

solveig

Inga problem! :D

börjar fasiken gråta varje gång :( haha!

Jättefina bilder! :)

Elina

Myysigt! Görs imorgon? :D

PJOHANNAS

SVAR: det är bra =)

maja.

sv; haha. ;)



vad har du gjort för något speciellt i sommar?

skit fin bild , gillar din blogg! har följt den ett tag :)

SIEL

allt är fina fisken! :D

nu är jag hemma igen, efter nästan en vecka i varberg!

Madeleine

sv: jodå, Allt är underbart, :)

vad händer idags? :)

sv: tack sötnos :)

allt bra ?

Vackra bilder

Tracy

Fett fina bilder, och snygg blogg ;D

Allt bra med dig idag? :D kram

Liza

Fina bilder! :)

matilda

hej vill bara berätta att jag har frågestund, ställ gärna frågor

Elsa

Vad fräscha bilderna blir med det objektivet. Lite färgglatt på något sätt ! :D

Svar: Så lite så :)

Gabriella

fixar du headers ? :)

Anonym

hundkex, sjukt fina bilder:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR