Selfportrait


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II
@ 50mm - 1/125 - f/4.5 - ISO400

sv; jaha, :) nej det var jag inte, tänki att jag skulle faktistk, men sen fick jag en skada, så håller på att träna upp mig nu! hoppas på att kunna tävla igen till våren :) sj?

Sötnos! :)

Vänstra bilden var superfin! :)

pinja

vad söt du är :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

älskar den vänstra bilden! :)

N

sv: jorå :)

ska du göra något speciellt i helgen? :)

issi

Riktigt fina!

mirella

sv: JAAA! <3

Felicia

sv: tacktack :--)

Trees

Söt tje j :)

E M M A

sv: okej, jag ska äta nu typ :P

allt bra? :)

härligt ljus på bilderna:)

Amanda

ÅH! Fina! :D Fin design också! ;D

Frida

allt bra idag? :D

amanda

Hej kolla gärna in min blogg där du bland annat kan kolla mina videoinlägg, beställa design och vara med och tävla om att bli dagens blogg :D

LIENE

Fina biilder:)

Oooooh fina bilder!!

Fanny

sötnos!

Emye.

fint!

FINT!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR