Hjärtbokeh


Limma ihop pappersremsan enligt rätt stolek för passande objektiv (jag använde 50mm f/1.8) och tejpa sedan fast pappret med hjärtutskärningen. Trä den sedan på ditt objektiv.


Resultatet! 

Hur gör man en bokeh bild? Kolla HÄR.

SVAR: Men jag har endå räknat med dig! :) Litet undantag! <3

SVAR: Var så lite så, men först ska du följa instruktionerna på inlägget. Gör allt. :) Sen är du med och tävla.



Felicia

sv: tack så mycket !(= <3

Hej , jag har nyss kört igång en tävling på min blogg där du har chansen att vinna valfritt iphone skal! :)

Lycka till!

SV; Kanske ge bort till nån i julklapp? :)

Det är så lite så du :)

allt bra med dig annars ?

Svar: Tack så mycket! :)

hääftig bild! (: man borde kunna göra bokeh med bokstäver på samma sätt som du gjort med hjärtan eller?^^ ha det bääst!

okej, kan testa sen när jag fått tillbaka min data eller om jag har tid (:



men hur gjorde du med färgerna, redigerade du så att det blev rosa eller la du något under? och ska man hålla hjärtat mot fönstret eller nått? kraaam <3

Mette

Stilig! Supert tips. :) Hjertebokeh er nydelig!

ahkej, ahmen jag vet hur man gör bokeh (: har en massa på datan, ska visa resultaten sen när den är klar (: kramis



va med i min omröstning i inlägget omröstning! (: skulle vara jätte gulligt om du röstade, kraaam!<3

tack gulle! (:



vad tycker du om conversen då? ^^

vilmaa

skitsnyggt!

jadu, jag fölher dig jag :)

A

Fint :)



SV: Det är ett jättefint typsnitt från dafont.com, heter Sunshine in my soul.

sv; Är Finland mysigt? :)

M I M I

bokeh bilder är otroligt fina!

sv. dte är bra här hur är det med dej då? :)

GUEVACCI

du lägger till mig :)

Jag har frågestund i min blogg,

gå gärna in och ställ en fråga eller två:)

http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/december/5-december-1.html#comment

sv. varsågod :D!

Elin

SV: Haha! Tack så mkt! :D

såå oootroligt snygg blogg! ;o Den måste ha tagit lång tid att göra.



Kram på dig <3

josefine

fin blogg :)

Svar: Ja, den är bra. Är riktigt nöjd med den!

josefine

sv; :)

Mathilda

Härligt tips.



Sv: :)

nu kan du bli dagens blogg hos mej, vinnaren väljer jag imorgon :)

cherie

gud vad du är duktig! :D det där måste jag prova nångång! Din blogg var jätte mysig btw! :)

sv, hehe det var gott!



och tack för tipset! :D

Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu har du chansen att bli dagens blogg! Gå in och tävla!



Puss <3<3

jag förstår inte, ska man klippa ett eller flera hjärtan?

har gjort det nu :D lägg till dej med

sv: jag ser lite på TV och tar det bara lugnt :) Funderar på att slänga ihop lite lunch. Typ.. nudlar. Riktig studentföda! Men ibland måste man få vara lat också, inte sant?

casa

tack för det =) andra förslag?

Felicia

sv: haha okej ! ;)

Maria

Men jag gör precis så, men jag får bara en bild med ett ljust hjärta och svart runt om! Känner mig rätt dum, men hjälp mig? :)

Ida

vad heter typsnitten du har på texten på bilderna? :-) tacksam för svar :-) kram.

jessica

haha coolt! :D

Julia

Har alltid undrat, tack så mkt för tipset! :D Måste testa någon gång.

hmm... jag har gjort precis som alla skriver, men det vill fortafarande inte bli hjärtbokeh :@

alltså, jag har klippt ut en sån cylinder, jag har ett objektiv med f/1.8 och jag vet hur man fotar bokeh, så det borde väl gå, irght? fast det gör liksom inte d... ;(

hjääälp? ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR