Mina nyårslöften

MINA BLOGG-NYÅRSLÖFTEN 2011

- fota mer bilder → fler fotografier & inlägg
----------» människor
----------» natur
- fixa mer outfit bilder & bilder på mig själv
- skapa en mer personlig blogg 
----------→ avslöja min identitet

- 200 Bloglovin'-prenumeranter 
- 150 unika besökare/dag
- svara på alla kommentarer
----------→ fler besökare

- vara aktiv
- inte blogga om onödiga saker och lägga upp inlägg bara för "utfyllnad", utan blogga då jag verkligen har något att blogga om!


Mina personliga nyårslöften tänker jag inte ta upp, eftersom jag hört att de "inte går i uppfyllelse" om man säger dem till någon annan. Så jag får hålla mina nyårslöften för mig själv!

Har du några nyårslöften gällande din blogg?

bloglovin



aa ;)

Det låter som toppenbra nyårslöööften ;) Jag vill ha fler besökeare ;) <3

Alexandra

låter som bra löften :)

alexandra

sv; gott nytt år!

SVAR: Ja :D

sv: okej, säg gärna till när du lagt till mig helt klart ;)

Jättebra löften! =) Har ännu inga bloggrelaterade löften, men det är en bra idé så tål att tänkas på!

M A J A

sv; Bra, antar att du lagt till mig nu isåfall? :)

Frida

Vilka bra löften!

Hade du en bra nyårsafton? :)

Frida

sv: Låter bra! Ja den var bara bra :)

Frida

sv: tack :)

m

sv: <3

Hoppas allt e bra nu första dagen på året!:)

Kram

Julia

Sv: Jo, och god mat var det också :-) som vanligt!

maisah

mysig bild ! :D

Alexandra

njae, inte direkt, men typ att fortsätta bloggen den här gången, har haft många andra innan som jag slutat blogga på! :)

Tilde ♥

fin blogg !

alexandra

kan du röta på mej här:

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

jag kan vinna ett stativ och skulle bli väldigt glad är nr. 4 :)



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Idag kommer ALLA släppa nyårsafton ;) <3

Julia

Sv: Yes, hur mår du idag? :-)

Anonym

Hur mår du idag? :)

Försöka lägga in minst 3 bilder på dag :)

jag ska försöka att bli aktivare, fota mer och lägga sen till bloggen mkt mer egna fotade bilder, & sen ska jag försöka att skriva mer lixom om annat, att mer film&musik tex oså :-)

Anonym

Fin blogg ! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR