Det är 100% sant


... att jag älskar foto och allt som ordet foto innebär - att fotografera till exempel. Denna fina t-shirt vann jag i en tävling och jag fick själv välja texten, men är inte "PHOTO"  passande? Det tycker jag i alla fall. :-)

julia

Snygg tröja :-)

Jo, för så heter min blogg! Höhö ;)

Snygg tröja!

Tea

Så fin t-shirt! Avundsjuk jag blir nu. :P <3

josefin

nåjeee, e du stålt nu när du ha fått en såndä ;)

julia

Hur mår du idag? :-)

sV; hehe okej! :D haft en bra nyår?

julia

Sv: Jo jag mår bra, lite trött bara :-)

Fanny

Galet fin!

wilma

Nu blev jag avis på din tröja..

förresten, jättefin blogg. :)

Btw; jag ska följa dig nu.. :d

julia

Sv: Jo faktiskt, gjorde du? :-)

sv; Hihi :)

julia

Sv: Okej det ska jag göra, följer din blogg =)

sv; Åh tack, vad glad jag blir! :D

Gör du bloggdesigner, den här var V Ä L D I G T fin 33

Haha okej ;)

Jag fattar inget när det gäller kodmallarna. Så att, haha ;) Men tack ändå <33

julia

Sv: Ja, vad gör du? :)

Frida

Allt bra idag? Dagens planer? :D

Haha : )

Hade du en bra nyårsafton? <3

Frida

- jag ska nog bara vila -.-

Haft en bra nyårsfton då? :D

Jorå, den var toppen <3

Frida

- japp! :)



vilket program använde du till att göra din bloggdesign?

Julia

Sv: Jaa, vad händer idag då? :-)

allt bra? :)

SVAR: Du ska vara stålt, hehe. Den blev ju jätte fin, hoppas du blev nöjd. Skriv gärna att det var från tävlingen i min blogg! :)

snygg tröja :D

Louise

Väldigt passande, märks att du älskar foto och du är jättebra på att fota! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR