Ny design, tryck F5


Fräschade upp designen med en nyare header och lite brunaktigare bakgrund, det passar väl bra till hösten? Men jag skulle gärna vilja veta din åsikt om den nya headern och bakgrunden! 

Vad du att jag ska förnya i min design?

är du bra på design? :)



kollar på sex and the city filmen

Haha, din blogg är snygg (:

Tänkte fråga om du kunde hjälpa mig, för jag vill ha en bård i min blogg men jag är såå efterbliven så jag får det inte att fungera haha

Bostic

*Sv: tack det samma <3^.^*

mirellash

finfin desiiign!

sv; dom köpte jag från blåhörnan, du vet ;)

vet du vad en bård är? Jag har ett mönster med en bård jag vill ha högt upp i min blogg, över min header.. liksom högst upp fast min header dka sitta där dem sitter. :)

Hmm.. ja okej (:

Har du någonsin gjort en bård?

Demitra

sv; alltså så som du har, att efter mars kommer april och sen maj osv, jag får inte det att funka så på min blogg :)

Haha, japp :D

Frida

sv: Tack!

Fin design! :)

Okej, det är typ super komplicerat ;)

sv; okeej. nice :D du är med och tävlar nu. - Jag sitter här och ser tv, sj? :*

Nja.. asså jag vill inte ha en sån bård. Jag vill bara ha volanger som hänger högst upp i bloggen.

SNYGGISH ASSÅ :D

sv; okeej! vad fin den blev! gillaren!

H A N N A

Den har varit helt ok! Sj??

yes :D

ebba♥

sv; den har varit bra :) din då?

äppelkakan med maräng såg supersmaskig ut ^^ headerna är riktigt fin och stilren!



Sv: tusen tack :)

dersim

hej! jag har haft en bra lördag!



men den hAR JU INTEE BÖRJAT BRA! MED REGN OCH ALLT!

visst är den (:

H A N N A

Jag har varit hema och köppt present till min kusin.

hehe tack så mycket :)



hoppas allt är bra med dig?

Frida

sv: jag vet faktiskt ínte vad du ska ändra.. Kommer inte på något, din blogg är bra så bra redan! :)

Louise

Fiint det blev :D

Fiin bild :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR