Foodtime

Spaghetti, köttfärssås & grönsakswok. ♥

zandra

ser gott ut :)



sv: hih! :D

therese

sv: jadå! :D



vad gott det ser ut!

zandra

sv: haha, naw, tack! vad glad jag blir :* puss

Sv; Yes den är bra. Eller det tycker iaf jag :)

KRAM

sandra

mums =)

therese

sv: det förstår jag! :D hehe

Fanny

Det ser jätte gott ut! :D



Svar: Ja, dom är jätte fina och dom är inte dyra! :D

sandra

hihi =)

Sv; Ja det tycker jag verkligen :)

KRAM

Fanny

Svar: Ja gör det! :D

sandra

ja riktigt!! :)

Sara

Vad gott :)

therese

sv: nja, ingenting speciellt, vaknade för en stundsedan, dudå? :D

Nitiotre

Ser gott ut :)

rebecka

å, grattis till den kusinen, hehe ;)

jag ska bara ta't lugnt ikväll, titta lite film

åså där :)

ser mycket gott ut!

vad tycker du om mina bilder?:)

therese

sv: åh va gott! haha :D

Fanny

Svar: Jag mår bra, själv? :)

zandra

sv: åh, tack <3

sandra

jag MED!! :)

therese

sv: :)

göra idag?

rebecka

ah, jaha!:D jag har objektivet som man fick när man köpte den. själv då?:)

sandra

oja :)

Fanny

Svar: Härligt! :D Jag måste plugga ganska mycket idag, själv? :)

therese

sv: okaj, hehe :) jag ska nog inte göra nånting speciellt, bara slappa! :D

Fanny

Svar: Vad bra! :D

Maja

sv; det är toppen! Hur är det själv? :)

rebecka

okey :D

jag ska kanske köpa ett till objektiv, men vet

inte vilket :(

kan du rekomenera något bra som inte är för dyrt?

Sara

Ååh vad gott det ser ut! Bara för det blev jag himla sugen på lunch... ;D



Jättefin blogg btw! Älskar din design ;)

zandra

sv: haha! "däseven" typ ;p haha kan göra en videoblogg någon dag så kan jag säga då ;)

therese

sv: ja, ibland är det faktiskt det!

rebecka

okey :D

mendu, ska vi följa varandra via bloglovin?:D

Fanny

Svar: Ja :D

ciiz

jag som har längtat så mkt efter den maten :(

therese

sv: ja, precis. fast usch, påminn mig inte om skolan! :O

rebecka

.. Och det skulle vara riktigt kul om du la till mej med!:D

sooo, varför lägger vi inte till varandra?;)

therese

sv: hahahaha! :D

zandra

sv: yes! :)

får se när jag orkar bara, haha!

therese

sv: jag går i sjuan! egentligen ska jag gå i sexan, fast i tvåan kunde jag redan allt som dem i trean kunde, så jag fick hoppa över en klass! :) vilken klass går du i? :)

zandra

sv: nej, det ska jag inte;p

therese

sv: okaj! :D

zandra

sv: hihi, yesbox!:D

GU VA GOTT! :o



- - - -

ps; Nu är min designauktion uppe! :)

Lanah

Sv: Ohja! :) Var gärna med i dagens blogg. =)

Nitiotre

Okej, följ gärna min med :)

Ella

SV: Okej, bra att veta. Tack! :)

Jessica

Allt bra? :)

nesrin

blev lite hungrig när jag såg de där :p!

Diimans

städat och duschat. :)



Evelina

Fina bilder du tar ! :)

looking gooood :D

Maria

Göttans:)

Gott det ser ut! :D

a

ÅÅ så himlans gott det ser ut!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR