Köttbullar


Typisk svensk mat, eller hur? =) Men ändå gott som tusan.

Frida

Vad har du gjort idag då? :)

Whilma

Dagens Blogg har korats. Kolla om just DU vann! :D

andrea

haha när jag va i kalifornien, så va de jag saknade mest faktiskt köttbullar! så jag fick det av farmor samma dag som jag kom hem till sverige ;)

Kika gärna in på min nya fotoblogg. Skulle varit jätte tacksam om du slänger in en kommentar vad du tycker än så länge om den.

Kramar :)

Whilma

sv: Din blogg är också jätte fin men någon blogg måste ju vinna, haha. :D

Jag ska lotta ut en Goodiebag snart och tänkte bara kolla om du skulle vara intresserad av att delta? Den kommer bland annat innehålla produkter ifrån Wella, The Body shop, RFSU och Guldfynd.



Svara på frågan i det här inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-om-en-goodiebag.html



xoxo, Ida

Whilma

sv: Ja, det har du ju rätt i. :)

issi

:)



Fina .. Köttbulls bilder :)

issi

Varse!

Gjort idag då? :)

Balida

Frågestund på bloggen! Ställ frågor allt mellan himmel och jord!

- Kärlek

- Sport

- Fritid

- Familj

- Skola

- Övrigt

Ställ en eller flera frågor till mig och ni får svar :)!

Mia

sv; Jodå, det funkar. Själv då? :)

Felicia

sv: puss på dig köttbulle =)

Hanna

Köttbullar, potatismos, gräddsås och lingonsylt tillsammans med smörgåsgurka är fina grejer det :D:D



Vad tycks om min nya bloggdesign förresten? :)

Mimmi

ååh, vad smarrigt! :D

sv: okejokej, jag har också vart i skolan och kom nyss hem från tränigen :)

Ska du göra något speciellt i veckan? (:

Mumssss! Jag åt potatismos och korv, hahaha :D

ingrid

mumsigt!!

Laila

Jaa verkligen :) var de hemma gjorda ?

Frida

sv: okej! :)

Har varit i skolan, gjort läxor och varit med kompisar :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Så roligt att du tycker de, tack så jätte mycket :)

Jossan

Fina bilder faktiskt :)

sv: hihi men gud va kul! :D tack:D



va gott de där såg ut ändå1!

Nu är vinnaren av dagensblogg utsedd, gå in och kolla om det blev du, om det inte blev det, oroa dej inte, imorgon kommer en ny chans :)

tack så mkt du (:

Emelie

åh mummms!

gott det ser ut :)

Emma

nu blev jag hungrig!!! haha

jag har bara en liten fråga. I din meny har du bilder hur gör man sånt?:)

tacksam för svar:)

Ser mumsigt ut. :D

Hanna

Vad gott det ser ut med gurka :D

Yasmine

Ser gott ut :) Men jag äter inte kött xD Soyabullar fungerar nog lika bra ;) ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR