Ikväll blir det:




I D O L !

Vem är din favorit?
Mina favoriter är Geir och Jay!

linnea, olle och daniel är mina favoriter! :)

josefin

Mina favoriter är också Geir och Jay =)

Drawings

Olle helt klart! :)

sv: Tack detsamma.

Hehe, jag kollar också på idol just nu!

Cajsa

ok...

nej nu ska jag nog se på film med mina korridorskompisar. :)

En fråga till:

Vill du kanske vara med i blogg dagen. Det är på Söndag. Läs mer här: http://mohammedialdebis.blogg.se/2010/october/blogg-dagen.html

Sv; Okej vad skönt =) Jag är också hemma och bara tar det lugnt =D

en fråga till hehe, får jag låna den här bilden på idol.?

Artan

Hej hur mår du?

Sofia

Olle, Jay och Daniel gillar också Elin mycket =)

sv: typ alla, jag har en favorit, men kommer inte ihåg vad han heter, för jag har inte sett idol i länge.

Sv; Ja det är jätta skönt =)

Artan

Bra tack, vad är dina planer för helgen? :) fin blogg!

sv: Okej tack. Ska vi följa varandra via bloglovin?

Min favorit är helt klart Elin!!!

Väldigt fin blogg btw <3

OLLLLLEE! :)



önskar dej en fortsatt trevlig fredagskväll!

alltbra?

Cajsa

mm...

nej nu blir det sängen! natt natt!

Amelie

har inte kollat så mycket men jag gillar Olle (:

Älska Alice idag!

sv: jaa! :)

josefin

sv: hihi ja :D älskar deras röster, Jay är så skön =)

SV: VIISST:)



Men vill du vara med på blogg dagen: läs här:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2010/october/blogg-dagen.html

Artan

Plugga matte faktiskt! haha

sv: härligt! :)

Kollar inte på idol, så för min del får det bli en go film med pojken :)

josefin

sv: jag med. Älskar hans version av "Burnin'" :)

Isabell

OLLE!!! GO OLLE! GO OLLE!!!!!!

josefin

sv: åhhh vill också! <3

Jag tänkte typ camp Rock, älskar dom. men tror inte att pojken går med på det :) haha.

Du borde verkligen se dom :)

jennifer

olle helt klart!!!

kajsa

alice, geir, daniel och elin, faast alla är bra :)

josefin

sv: åh okej :) avis!

Gillar Linda & Olle massa! :D

Tina

Daniel gillar jag bäst :)

tjabba kika gärna on och säg va du tycker om min outfit!

Hoppas du får en trevlig fredagkväll! :)

kolla gärna mitt första videoblogg och säg vad du tycker om den! :D

JAY :D Har inte alls följt det men såg hans audition och han var ju min vinnare redan då! Tittar faktiskt ivkäll och tyckte Jay var grym nu också :D

Ha en toppen fredagkväll!

Manal

DANIEL !! vi kommer från samma stad jag o han :D

sara

Olle och Elin gillar jag bäst, så måste säga att dom är mina favoriter även om jag inte gillar att välja ut :)

Pernilla

Olle, Geir och Jay!

mina favoriter är Olle och Daniel helt klart! :)

Nadja

oki jag funderar på att byta till en ny kamera. =) Vad gör du ikväll? =)

SARA

Tyckte jättemånga var bra ikväll! :) Linda, Linnéa, Elin, Jay och Geir :)

tum

hej det vore kul att du var med på min dagensblogg. som jag håller i. kram:)

OOOLLLLLEEEE!! :D

sandra

Jag tycker alice :)

alice å olle har det varit..men tycker det är svårt...du då?

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

JAAAY! :D <3 Han är totalt grym!

Bästa låtvaleN och en strupe av guuuld. :D

Laila

INte riktigt bestämt mig :P

Jag tittar faktiskt aldrig pa idol! eller ah.. nar jag bodde i sverige gjorde jag aldrig det, menar jag :P

- Tack detsamma! :D

haidis -

SV: åh tack så jättemkt för att du röstar, blir såå glad :* Som tack får du en liten gåva.. nämligen 25% på valfritt plagg från H&M när du anger 8909 i kassan (internet).



.. rösta gärna imorgon också ;).. eller be folk rösta på mig via din blogg hihihihihih

Julia

självklart Olle!

DANIEL DANIEL DANIEL ♥

Zarah-Lou

Olle. Hans röst är AMAZING! :D

Mimmi

de flesta är ju så bra, men andreas, olle, linnéa och elin är mina favoriter!

Diana

OLLE SÅKLART!

Han är ju gotlänning, ofc man hejar på honom! :D

Linnea :D

Utan Sassa så har jag inte så mkt lust att kolla på idol eftersom att hon var min absoluta favorit. Men jag gillar Alice, Elin och Jay också =)

F R I D A

olle!

min är Olle!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR