Heart at the beach


Jag älskar den här dikten, den är så fin och så känslosam. Finns det någon dikt du verkligen älskar? Finns ju hur många dikter som helst och jag själv älskar att skriva dikter, egna påhitt alltså. Känner mig väldigt poetisk ibland och skriver ganska ofta egna dikter. Älskar att hitta på rim! Hihi.

e

sv; ja men vad snälltm haru lust att försöka i min blogg ? :D asså bara testa funkar det ej så funkar det ej haha

sv; ja men vad snälltm haru lust att försöka i min blogg ? :D asså bara testa funkar det ej så funkar det ej haha

trilla

aha fan vad konstigt ;O jag fick mitt asfort! men saknar fortfarande skorna bara... men de kommer i mitten av denna månad!

ja nelly har skit snygga kläder :D

Alicia

Den var fin.



Haha,min syrra frågade direkt om hon skulle få låna dom när hon såg vilka jag kollade på.Okej,jag trodde du var 14 hihi : >

Alicia

som min kusin då,jag tror han är född 94...

jo det är han ;)

Becca

sv: alla fototips är välkomna då jag är nybörjare :D



va på bio tittade på "dumma mej" den va riktigt bra hihi, men sen har ju jag en förkärlek till tecknat ;)

va gillar du för film typer? :)

sv; åhh så snällt, vill ha det som denna bloggen!

www.kabelradio.blogg.se elr typ som dig!



men ficar du dtet nu isf?

trilla

visst är hon :)

Alicia

Okej,jaha! Vad läser du? Någon speciell inriktning? :D

Alicia

Jaha..

Det verkar som om många finskar kan svenska.Jag har en brevkompis från Finland som också kan svenska.

Alicia

Jaha,där ser man.

Hon bor i Purmo tror jag det heter :d

Ida

Passa på att fråga ngt i min frågestund!

Den avslutas ikväll eller imorgon♥

http://idahtt.blogg.se/category/fragestundsvar.html



Tack på förhand! ♥

trilla

jag har använt mig av min Canon eos 40d :D

Alicia

jaha,fast vi har inte skrivit till varandra på länge men får nog ta och göra det snart.har du några brevkompisar? :D

Beatrice

Vad skulle just DU vilja se mer av i min lilla blogg? :-) Förslag uppskattas verkligen!

Alicia

jaha,det känns som om jag borde veta vart det ligger,hmm

atlasen nästa?? ;)

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

händer ikväll? :)

Alicia

jaha,jag bor ju i småland,är nästan aldrig i stockholm nästan 40 mil dit för mig ;D

sv; ja men gud så snällt! :D

trilla

super bra kamera :D de är ju en lite större systemkamera, lite mer avancerad.. lite svårare att lära sig men nu gåre hur bra som helst :)

vad har du för kamera ?

Alicia

Fast jag ska dit i november för vi ska till Estland :D

Fast det är första och sista gången i år.

sofia

ska ut,dura?:)

sv; haru lust att testa det nu? :D

sv; hehe ja! supr snällt, men du har inte lust & fixa det ikväll ? :D

sofia

sv: altså. pappa o mamma har en gammal canon kamera, som man ska utkalla(om de heter så) bilderna. Fick objektivet av dom eftersom det funkar på min och dom använder det inte ;)

sV; hehe okej, det är lunt :D

felleh

fin bild, älskar den texten bevid!



asså vad roligt då ?:D

trilla

aha amen det är ju en toppen kamera :D

Frida

sv: jag vet inte riktigt, allt möjligt ^^ :]

casa

har ny blogg kolla gärna =)

hehe :)

mirellash

sv: tacktacktack! :)

isabelle

Svar: nix tyvärr har jag inte det!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR