Fredagsinspiratörer

Vecka 39: Mickaela Wallin, 17 år.
"Jag älskar allt inom styling så i bloggen blir det mycket skönhetsråd,smink, hår, naglar och kläder samt några gryma låtar då och då."

Vecka 40: Emelie, 15 år.
"Älskar att fota och att träna handboll på dagarna. Skolan är sämst och livet är bäst. Tycker det är kul att blogga och att få visa upp sina bilder man tagit och så."

Vecka 41-42: Fanny Aasheim, 13 år.
"Jag är en 13-årig modegalen tjej. I min blogg läser du om min vardag i skolan, alla mina underbara kompisar, musik, chill och såklart, kläder!"

Vecka 43-45: Elin Johansson, 14 år.
"Det är svårt, som person är jag nog sån som får alla och le, liten & stort intresse för fotografi, spelar lite golf på fritiden annars är jag med vänner & då hänger oftast min kamera med! :)"

Vecka 46: Maria Hallberg, 15 år.
"Är en väldigt glad & uppåt tjej, som ääälskar att skratta, ha kul och skämma ut mig, haha! Ääälskar också att fota & att shoppa/kolla på kläder, vilket också märks väldigt mycket i min blogg."

Vecka 47: Diman, 15 år.
"Jag har en tvillingsyster och är en ganska snäll tjej! I min blogg får ni se livet från en tvillings sida med text och bilder!"

Vecka 48: Hannah, 11 år.
"I min blogg får ni läsa om vadag, foto och mode. Ibland kommer ett inlägg om lite udda & roliga saker!"

Vecka 49: Zandra Åberg, 18 år.
"Zandra heter jag, 17 år från hålan Hjo. Går sista året på medieprogrammet o lirar innebandy på fritiden. I bloggen hittar du det mesta. Foto, kläder, tips, musik o massa mer. Hope you like it, HUGS!"

Alicia

ok grattis till henne då :D

Vad göör duu?

Alicia

Tack för dina frågor,de ska besvaras! :)

Sv: Ska strax blogga om vem som vinner veckans blogg ;)

Alicia

Jag gillar din blogg ;)



Jag ska skaffa en ny blogg med bättre domännamn.

Hur tycker du att min design ska se ut?

Vad ska det stå i headern och vad ska det vara för motiv på bilden? Tacksam för svar! ;)

Mickaela

Oh, vad roligt! :D Vad himla glad jag vart nu! Tack så jättemycket, detta gjorde min dag super :D

JOSEPHINE

SV: SÅ LITE SÅ! :D Händer ikväll för dig då? :p

E M M A

sv: okej, ska plugga lite :P

allt bra idag? :)

zandra

sv: härligt!

Jo, det är bara bra :)

Gör du då?

ha en fin helg (:

oj okej :) spännande :)

Sara ^^

visst, säg till när du ha lagt till mig :)

Irmus

Älskar bilden i din header, det är du som tagit den va? P:

Alicia

Ok,tack för tipset! ;D

Alicia

japp,vad tycker du är typiskt hösten? :)

Felicia

sv: tack detsamma! (= <3

Alicia

Jaaa,tummer upp för det! ;) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR