Finalisterna i fototävlingen


1. ebeccah.blogg.se

2. lovelyeverafter.blogg.se








10. jonnans.blogg.se

Har fått in många många bidrag och här är de tio finalisterna i fototävlingen med temat höst, i samarbete med Tvspelsweb.se!

DU SOM RÖSTAR:
- Skriv numret på bilden du vill rösta på.
- Du får rösta högst EN gång. En röst/IP-adress.
- Du får rösta på dig själv.

Deadline: 20 oktober kl. 23:59
Pris: Reflexskärm 5 i 1 (110cm)

Röstar på 2 :D

fanny

jag röstar på nummer 8 ; )

åh vad skoj :D röstar på mig själv!

Anna.

nummer 6!

3

mathilda

2. lovelyeverafter.blogg.se

k volt

bild nr 3

sv: haha ja det var min pojkvän som ville rösta, kom på sen att det inte gick haha :(

Anna

Haha, vad roligt! Då röstar jag på mig själv, nummer 5 :)

Carl

3

Sandra

2

jennifer

nummer 3

anna

3!

Anonym

3

MrOskar

Nummer 3

Nummer 2 =)

Johanna

Jag röstar på nr. 3! :D

Elina

röstar på 3:an :)



-BIAUTY

Nadja

röstar på nr 3. =)

josefin

Nummer 3

camilla

3

JAG RÖSTAR PÅ NR 3

gabriella

3 :)

Anonym

nr 8

Jag röstar på nummer 3 ! :D

Josefine

jag röstar på nr 3!

Gilraen

Jag tycker det är lite dåligt att du flyttade fram deadlinedatumet ett dygn då jag hade tänkt skicka in mitt bidrag idag. Jag hade stenkoll på att det var idag och det står även på Phelts.se. Why? :(

fin blogg, allt bra med dig? :)

Moa :)

Hej, hur mår du idag?

Kika gärna in på min blogg om du har tid :)

Ha en trevlig eftermiddag! Kram

Jesper

nmr 3`!

Beccis

jag röstar på nr 3 :D

Frida

3

Lee

Bild nr 2 röstar jag på :)

åh vad roligt! :D



jag röstar på nr 4.

Synd att jag inte kom med blad finalisterna med dom som kom med var allt värda de! Röstar på nummer 3 :)

REBECKA

Röstar på 1, mig själv haha ;)

sv: Kul, och tack för att du vill vara med! Vinnaren kommer upp den 23 oktober :D



p.s Har ni fått snö? Det har vi i Umeå! Resultatet blev jätte fina bilder med blandning av höst och vinter. Kika och kommentera gärna!

anonym

Jag röstar på nummer 3!

3! :)

Julia

Jag vill rösta på nr 3

MOA

nummer 3 :)

lisa

grytm fina bilder alla har tagit!:)

bex.

3 :D

3

Grethes

fina bilder! Röstar på bild 8, höst och kärlek = <3

nummer 3

Amanda

röstar på nummer 3 :)

Röstar på nummer två :)

ToffiFee

Röstar på 10 - Jonna. <3

Sara

jag röstar på mig själv, nummer 6 (a)

sara

sv: okej jobbigt de måste vara :)

ayla

ajjaa hoppas du har en till foto tävling om hösten för har en perfekt bild som jag vill tävla med

Evelina

6 an (a9

- Varsegod!

Frida

Jag röstar på nummer 6 Sara Norrhede :D

Andreas

Röstar helt klart på bild 6, den var helt klart snyggast (a)

Denise :)

6 :')

Emma<3

jag röstar självklart på mmiaas.blogg.se (nummer 9)! :D

Maria, nummer 9! :D

Elina

allt bra?:)



-BIAUTY

FIn

Nr 3 :)

Tack så jättemycket! Jag röstar såklart på mig själv (hehe vad ego, men jag vill verkligen ha reflexskärmen, hoho), nummer 9! :)

CAJ xD

Jag röstar LÄTT på nummer 3 ^^

SVAR: Härligt, jorå det är bara bra :)

Charles

Röstar på 3an

nath

jag röstar på nr 3

Anton

nr 3

6 :)

That Pic

man ska ju tala sanning och sanningen är att du är den bästa fotografen jag sätt ;D

shady

nr. 9

Elina

Det är bra :)

Görru?



-BIAUTY

matilda

nummer 3 :)

SVAR: Jo visst :)

Bella

6 :)

Nummer tre :)

T

röstar på nummer 8, föööör söt!

Queen <

javisst jag kan rösta :D

queen

JAG RÖSTAR PÅ http://mkarlstrom.blogg.se

nathalie

Jag röstar på nummer tre :)

Anonym

nr 3! :)

FRIDA

jag röstar på nummer 3!

Sandra

Jag röstar på nr 2 :)

FILIPPA

Självklart röstar jag på Maria Nummer 9! :D

Haha, röstar på mig själv.

Nummer 10. :)

Magda

nummer 10 :D

Ami

Röstar på nummer 3. : )

Röstar på nr 2 :)

Josefin

Nr 10 :)

Karuzela

Jag röstar på nr 10! :'>

Anonym

nej vad synd !

men nr 9 får iaf min röst :)

Jag röstar på nummer 10, JonnaNS.blogg.se

jag röstar på nr 3 :D

NUMMER TIO!!!!!

Janina

Jag röstar på 10!

Cherry

Nr. 10!!

Isabelle

Jag röstar på nr 10 :)

Saga

Nr 7 =)

Martina

Nummer 5!

10 :)

Elin

Jag röstar på nummer 10!

Jennifer

Röstar på nummer 10! :D

Malin

Nummer 9 :)

Mandy

Nr 10 :D

Röstar på nr 7 !

Alizya

Nr. 10 :)

CarpeDiem

Röstar på nummer 10!

M.A

Jag röstar på nr 6! :)

:)

röstar på nummer 10!:D

Jag röstar på nummer 9 :)))

Jag röstar på nummer 7 :)

That Pic

Röstar på nr 2 :D

moath

nummmer åtta!

Min röst går till nummer 10! :]

MAARIAWH

Nr 3 ♥

Ulrica

hejsan..jag röstar ju helt klart på nummer 2..tjusigaste bilden jag har sett..mycket proffsigt gjort..

nr. 2

Vigdis

Nummer 9! :)

Linnea

10

sarah ;)

nummer tre! :D

Moa

Hej! Jag röstar på nummer tre! :)

kram

JAg röstar på 666666666666666 såklart :D

Cajsa

Nummer 10 ofc! ;)

Ebba

Nr.10 :)

Ays

Nr 6 röstar jag på

ANITA

Jag röstar på bild nr 10

jag röstar åp 3:an :D!

Roxana

Röstar på 3!

claesson

Nr 6 end of disk.

Jonna

2

isabelle

Röstar på nr.6 :D

Eva

JAG RÖSTAR PÅ NR 3

lundahl

nummer 4

Malin

Röstar på nummer 3! :D

Amanda

nr 3 :D

julia

åhh, alla var ju verkligen jättesnygga! :o

men jag måste rösta på nr 6 :)

cARISSA

JAG RÖSTAR PÅ 10 XD

Joakim

Jag röstar på nummer 8, mig själv! :)

Sofie

jag röstar på nummer 10! :D

Anita

Jag röstar på bild nr 10

Lydia

BILD 8 :)

Denise

nummer 8!!

JenNyK

nr:8

julia

ja röstar på bild fyra :)

emma

Nummer 8!

Frida

Röstar på bidrag nummer 2 ! :)

Nr 6, sara norrhede! :)

Ellinor

Nr 2 :D

martina

Jag röstar på nummer 2!

...

Jah röstar på nr.5

Anonym

Nr 8 :)

elin

hann inte vara med,ha gärna en till tävling!<3

Anonym

nr.8'

Olivia

Nummer 3!

nr 8 är helt underbar :)

Emma

nummer tre :D

nr 3 ^^

jenny

nummer 3 :)

nummer 3! :)

jennie

Jag röstar på 3an!

jennie

jag röstar på 3an :D

sOFIE

3

Nummer 6! :)

Anna

Nr 3 :)

Elina

Jag röstar på nr. 8 :)

Chawo

Nummer 9

Nummer tre! ;D

- Jag röstar på nummer 3 :)

Tess

Nummer 8

jeSSICA

nr 8, helt klart!

emmablid

3 :-)

SOFIA

8!

frida

nr 3:)

Isabelle

Nummer 3 :)

LISA

nummer 8!

Nathalie

nr 5 tyckte jag verkligeb var fin, samma med nr två. Svårt att välja, får man ta två? :p

nummer 6 ! (a)

Maddis

Jättefina bilder!

4a får min röst

Anonym

nr 8

amanda

Jag röstar på nummer 10!

Tilda

9:an :)

alva

röstar på nr 6

Jag röstar på nummer 10 :)

fanny

jag röstar på nr 3 :)

Lisa

Jag röstar på nummer 3 =D

Anonym

Nummer 10!

elin

Nummer 3



kram!

Neta

no 4

linna

3 :)

Matilde

Alla är så fina men jag röstar på nr.9! =)

Johanna

Nr 8!

Anonym

Nr 10

Anna

nr 8!

CATRIN

JAG RÖSTAR PÅ NUMMER 8

julia

röstar på bild nr 3

Bine

Jag röstar på nr.2! :)

ija

nummer 3 :)

Jenny

Röstar på nr 8

Prosha

Jag röstar på nummer 10, JonnaNS.blogg.se :)

JEMPA!

Jag röstar på nummer 3!

Nummer 3 :D

Zasu

Röstar på 8. joakimisaksson.blogg.se

Skit snygg!

Carolinn

Jag röstar på nummer 3 :)

Linnea

Jag röstar på nummer 8! :)

danten89

Nummer 10 :P

Röstar på nummer 3!

helene

Jag röstar på nr 10! :)

erika

3. röstar jag på! :)

elin

nummer 2 :D

Cesar

nummer 3 <3

jag röstar på nummer 3!

Emma

1:an är ju helt klart bäst fotomässigt. så den får min röst!! :)

AMANDA♥

3 :)

H A N N A

Nr3!:)

H A N N A

Oj jag menar nr 4

:)

Linnea

Jag röstar på bild nummer 4!

hARA

nr 10

Olivia

Nummer 10

Malin

Jag röstar på nr 3

jESSICA

Jag röstar på nummer 8! :)

Sofi

Nr 8 :)

lina

2

Helena

Jag röstar på nr 8

michelle

3

carita

Jag röstar på nr 8.

Gabriella

Röstar på nr 10 :P

Hanna

Jag röstar på nr 4 ^^

lina

3:an :D

jag röstar på nummer 4 :)

Jessica S

NR 4!

nr 6!!!!

Lisa

Jag röstar på nummer 3 :)

sanna

8 :)

Nummer 6 såklart!!

Lina

nr 8

Cindy

fan att ja inte hann vara med i fototävlingen :P

Sanna

jag röstar på nr 3 :)

Phelicia

Wow! Tack :D Röstar på mig själv,nummer 7 ;)

Bengt

Min röst går till nummer 10

Klar röst på nr 7. Finns ingen bättre fotograf än du!! :)

krister

Slår en 7:a jag med :-)

Mimmi

4!

Minna

jag röstar på nr 3

aGNES

NR 2

bild 7

bild 7 såklart

mvh/familjen waldehagen

Röstar på nr 4 :)

Vimsa

10

andrea

nummer 7 :)

wow vad jag äslakr bilderna. Jag röstar på nr 9!

linnea

jag röstar på nr 7!

Röstar på nian! :)

Johanna

Jag röstar på nr 8 :)

Anonym

Nummer 3!

roger

åttan

ANDREAS

8an helt klart föfan!

julia

nummer 8

maria

3!

Annie

nr 3

Sandra

Jag röstar på nummer 3

3 :)

Andrea

Jag röstar på nummer 10. :D Heja Jonna!

Nummer 6 ♥

Rukia

Nummer tio - Jonna<33

Elin

jag vill rösta på nr 10 :D

Katerina

8:an !

Susanne W

Jag röstar på nr 7



Ps. Hedvig hälsar lycka till!

LenaBn

7 såklart!

Elina

Numer 7! En hærlig høstbild med massa kænsla :D

Hedvig

Nummer 3! :D

3 ! :)

Stögel

nummer 8

Emma

Röstar på nr 8 <3

Anonym

5

anette

nr8

3 :)

Hanna

1:an såklart!

Jag röstar på nummer 6! (:

lisa

nr 3 :)

jessica

nummer 3 :)

Louise

Röstar på nr 6 :)

sannababy

jag röstar på blogg nummer 3! :)

jag röstar på 3an

nr 3 =)

Erica

3 :)

Jag fotar

Nummer tre 3 =)

nr 3!:)<3

belindaa

jag röstar på nr: 3 :)

NR 10 Får min röst ^^

nr 3 :)

Emilia

Röstar på Nr 10

elin

Jag röstar på nr 3



kraam elin<3

Maja ♥

Jag röstar på nr 3 :D

Röstar på nummer 3. mkarlstrom.blogg.se

Nummer 3 :D

julia

nummer 9 :)

Elin

nr 10



:D

6:an! Snyggast utav alla!

tjena

nr 3

matilda

nummer 7!

Emma

NR 3



:D <3

Hanna

nr 3

Röstar på nr 8

Jag :)

nr. 10 !

Lovisa

Nr. 3 :D

julia

3

Nr 2 (:

3 :)

3

röstar på 8an! ^^

Sara

nr 1!

PrisciLLa

nr 3 :)

maria

nr.3 =)

FILIPPA

nummer 3 :)

jasmin

nummer 4!

Tova

jag röstar på nr 3 :)



p.s kolla in min blogg :)

Klara

jag röstar på nummer 6!

Amanda

Jag röstar på nummer 8! :)

Lovisa

nummer 7!

Elli

Jar röstar på nr 3 :)



p.s kolla in min blogg ;)



Kram<3

Linda

jag röstar på nr 2

Madde

Nummer 2:)

jenny

Nummer 3

jag röstar på nummer 3 :)

ASTRID

Jag röstar på mitt barnbarnsbarns bidrag nummer 10

Frida J

Jag röstar på nr 2 :)

Sarah

NUMMER 3!

nummer 8 heltklart ! :)

säger ej

nummer 10!

Linnéa

Röstar på nr. 10

dlc

3

3 :)

Antonija

3

ninni

nummer 3 :)

nummer 3 :)

elin

nummer 8 röstar jag på, det va härliga färger oh paret ser lyckliga ut bilden utstrålar därför lycka :)

Mariam

Nr 3 :)

hanna

nummer 9!

Linnea♥

Röstar på nr 3:)

MADDES

jag röstar på nr 3

Whilma

Jag röstar på nr 3. :)

Cissi

Jag röstar på nr 7 <3

röstar på foto nr 8

ALBA<3

jag röstar på nr tre :)

LINA K

NUMMER 7!! =)

Jonna

10 :)

LIENE

Röstar på nr 7 :)

RUT

röstar på foto nr 8

matilda

jag röstar på JonnaNS.blogg.se, nummer 10!

linneas

9!!!

Mathilda

jag röstar på nummer 7 :)

nr; 3

märta

6!

Isabella

5

Beckaa

Nr 8

Anna

Jag röstar på bild nummer 8 :)

Fredde

Nummer 8

Nummer 8!

Eve

bild nr 8 absolut

olina

nummer 8 helt klart !

Madeléne

8;an!!<3333

Josefine

röstar på nr 8 :)

Lollo

Jag röstar på nummer 2!! Helt fantastisk! xD

Hanna

jag röstar på nr 8 :)

kajsa

nummer 3 :-)

miss P E

8:an!

alicia

8!!!

alicia

8!!!

My vote for the best photograph is....Number 2

Nr 6

Johanna

Jag röstar på nummer 8

Rebecca

röstar på nr 2 :)

sofia

jag röstar på nr 8 :)

nr 6

2!

Josse

Nummer 8 :)

Anna

3 :)

Niklas

3 :D

SANNA eK

3. mkarlstrom.blogg.se

Peter

Jag slänger min röst på nummer tre. Värdig vinnare.

KRUSE

NUMMER 3 :))

4 :)

Moa ♥

nr 8 helt klart! :D

wilma

8!

catharina

Jag röstar på nummer 8:) !

jag röstar på nmr 8! ;)

Nummer 8!

ewe.

En självklar röst på nummer 8a :)

Herman

NUMMER 8!!! :D

rebecka

nr 8!

Röstar på nummer 8

beatrice

röstar på bild nr 8

David

3

Anonym

nr : 7

Linnea

Jag röstar på nummer tre. :)

Hedvig

9 ;) <3

alicia

9

isabella

nummer 9




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR