Höstens beställning


Min garderob kommer höst-uppdateras om ett par veckor då ett paket med detta kommer hem från H&M! Så, nu är det beställt, kanske kan försöka spara lite money efter denna beställning, fastän det skulle locka att handla på höstrean! ... Måste bara inhandla en mössa & en ny vinterjacka, that's it!

elin

Sv: :D fina!

Sanna

sv; vi sitter med varsin data;)

vad gör du?

Felicia

fina saker photolens =)

Sanna

sv; okej gott gott!:)

emelie

åh halsduken har jag med:D

SVAR: okej, fotar du i raw?

Fina kläder! <3

SVAR: Okej! :) Men det är ett tips om du vill kunna redigera dina bilder utan att dem ska bli skit! :)

Frida

Allt bra med dig idag? :)

Frida

sv: Härligt!

Jo det är bara bra med mig med :) Hade du det bra utomlands? :D

mirellash

fina grejooor :)

Frida

Sv: Så härligt!

nejj det har jag inte! Alla bilder ser helt underbara ut... Skulle inte vara dumt att åka dit inte! :)

Frida

Händer resten av veckan då? :)

Frida

sv: okej! Jag har höstlov, så jag ska nog bara vara hemma och kanske vara med kompisar ^^

Anonym

sv: Okej :D



Snygga saker!

Norea

Vilken mysig halsduk! :)

Sanna

sv; ;D vad gör du nu då?:)

Anonym

sv: så lite så!

Ja, faktiskt :D

E M M A

sv: okej :P

haft en bra tisdag? :)

Frida

sv: Haha okej :)

elin

sv: :DD allt bra?

emelie

ja :DD händer idag då?

så fina grejer! jag har beställt leggingsen också! har väntat på mitt paket sen i augusti -.-

JESSICA

Läs inlägget hjläp mej ;D

Linn

Kika in mina bloggtävlingar :)

riktigt fina saker! jag har halsduken fast i grå och den är verkligen hur mysig som helst!:D

hur mår du? :)

sofie

jättefint! :) kan man handla från hm om man är under 18? (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR