Fredagskväll med IDOL!


Då var det fredagskväll och dags för Idol igen! JAY är en klar favorit och har varit det enda från början. Vare sig han röker eller har hållit på med droger tycker jag ändå han är en värdig vinnare! Det är trots allt rösten som spelar roll och han är ju med stor marginal bäst! Jag gillar Minnah också. Men Jay är hur som helst bäst!

Jag tycker det var jättetråkigt att Andreas åkte ut, han var den jag tyckte bäst om. :( olle är också bra! Jay också, haha :)

SVAR: Ska kanske också kolla på det, min favorit är såklart OLLE och Linnea! :)

jag med :D

mkt inspiration där ;D

rebecca

Jay & Olle måste stå i final! ;D

SVAR: Okej, Linnea kommer från Halmstad så det är lite därför också, HAHAH, Jag bor i halmstad. :) Jay var bra idag men INTE dem andra gångerna han har haft alldeles för stark hårdrocks röst, gillar inte de riktigt! :)

rebecca

sv; Ja, jag var där igår, på genrepet. Så bra han är! Man fick gåshud ju! :o

SVAR: Okej, hihi, man har ju olika smaker ju! :) kram på dig.

Laila

:) Jag sitter och kollar på idol :) Haft du gjort något ovanligt roligt? :P

Heja Olle, höhö :D

sv; taaack! :D



Ja jay är super!

Frida

sv: Det är bara bra! Med dig då? :)

Tack dsm! :)

sv. Hihi yup ;)



Jay är grym! Synd att "Bad Romance" inte blev så bra dock..

Frida

sv: så bra! :)

Go Minnah! :D

Då dansade Linnea ut ur idol... Men men, tror mer på Olle! :)

sv: aa jag vet, jobbigt.se ;) <3

sv. Det är klart :) Jag tyckte först inte att den var så bra, men "Bad Romance" blev bättre och bättre ju mer man lyssnade ^^

jättefin design du har och du är jätteduktig på att fota!

Laila

gött att linnea åkte :P

Melli

Jay </3

Du fotar bra, btw.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR