Fredagsfråga


Jag har inte köpt en enda julklapp ännu! Och man har ju inte tänkt så mycket på att den där julen är här om mindre än två månader. Jag brukar börja min julshopping i början av december och sedan pågår den fram till dan före dopparedan ungefär. Får se hur det blir detta år, troligtvis liknande som tidigare! :-)

Jag kommer under dagen åka iväg på ett träningsläger så i helgen dyker upp några tidsställda inlägg, hoppas ni får en underbar fredag & helg. ♥

jag har knappt tänkt på det :o

men det är nog god tid att börja om man ska hinna köpa alla :)

kram

Hihi, ja det var väldigt kul där iaf! :D



Japp, jag har börjat lite smått med julshoppingen! ^^

SVAR: Taaaack vad glad jag blir :)

Erica

kolla min blooggg

www.mendezz.blogg.se

ni kommer nte ångra er

pözz ;)

Hej , fin blogg! :)

jag har inte börjat, är alltid i sista minuten med alla paket och jag vet att det är puckat varje gång och jag blir stressad haha :D

Jag har inte börjat köpa någonting.. känns så långt bort. Fast det kommer gå så otroligt snabbt! ;)

Frida

Jag har köpt några enstaka julklappar! :)

cissi

jag har inte köpt en enda, men min kompis är redan heelt klar! lite skillnad på oss två, hehe

Felicia

sv: yay, fredag idag ! :)



jag har inte köpt en enda julklapp ännu !

C. Blogg

nej, det har jag inte! :)



SV: Sorry för sent svar, har inte orkat svara på alla kommentarer.

Hur är det med dig?, här är det jätte bra.

J

sv:s

amma här :>

allt bra?

Anna

ska börja med julklapparna när som helst :P

fin blogg :)

hur är det?

jag julshoppar inte så jag har int börja med det heller^^ men jag had nog börja se på kläder och annat som jag vill ha :D

hej! förlåt för lite sent svar.

hur är det med dig? :)

rebecka

VAR MED I DAGENS BLOGG! :D

KRAM

casa

näpp, inte ännu :D

MAARIAWH

haha nej, jag har inte heller börjat julshoppa :)

Maria

Nej, inte riktigt än. Däremot har jag börjat tänka ut och titta på lite julklappar. Vet nog vad jag ska köpa :)

Jag har inte heller börjat handlat julklappar ännu :)

sofia

Precis som du säger så börjar jag julshoppa i början i December, sedan fortsätter jag fram till dagen innan julafton :)

Allt bra med dig gumman?:)<3

ella

riktigt fin header :)

Maria

Nej fy, jag får ångest bara av ordet julshopping. Så, nej.

Alma

Nej, jag har inte börjat julshoppat än. Jag brukar göra som du, i början december ungefär och ända fram till julafton :)

Frida

sv: japp :)

Okej,jo de e toppen!:)<3

Vad har du hittat på idag då?:)<3

awh, va gulligt av dej! (:

fast jag har inte börjat att uppdatera så mycket ännu, men jag kan gärna kommentera med dej! (:



Vad har du gjort idag?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR