Blurry leaves


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Suddiga bilder, det är meningen, det kallas vind! :-)

sv: jo men det är bra med mig också :)

kram!

Lust att delta i vår fototävling? Läs mer här: http://canoncollection.blogg.se/2010/november/tankte-dra-igang-med-en-fototavling.html#comment

kramar<3

Okej!:)<3

Fina bilder! :D

Fina bilder!:D

Frida

sv: aa det var det oxå! ^^

Fina bilder! :)

felicia

du tar ju sjukt bra bilder !

Anonym

snyggt!

ella

sv: ingen orsak! hur är det med dig?:)

ella

sv. jodå helt ok :) lite tråkigt att jag har prao i morgon bara :(

Vad gör du ikväll?:)<3

Vad gör du ikväll?:)<3

Anonym

Görs ?

SV; Svarar på kommentarer :-)

Frida

Haft en bra dag? :)

Okej,jag ska nog bara slappa!:)

Erika

SV: Tack dsm ;)<33 följa varandra vi bloglovin ?

Frida

sv: jadå, jag har haft en bra dag :)

Ja!:D

Hej allt bra? :D

kram

Tack så mycket = )

Allt bra ? = )

Jättefina bilder! :D

SV; ^^

nelly

sv: jaa! rätt! en reflexskärm! :D

fin bakgrund ;D

nelly

sv: så lite så ;D kram

sv; härligt, jo helt okej med mig.

kram :D<3

nelly

fina bilder!

sv: jotack det är bara bra, själv? :D

Vinnaren av presentkortet på 300 kr hos sumopix är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! Om inte så finns det två andra tävlingar du kan vara med i! :D

sv; åhh tack så jättemkt! :D kul att höra att du gillade bilderna, sånt blir jag så himla glad av!

kram

- Åh så lite så sötis :)

Hur kan man dela med sig av sin spotify lista?

PAUSE

puss

Cissi

Hej! Skulle bli sjukt glad om du ville rösta på min outfit :)

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=74487

Kram

Felicia

sv: vadådå :o för att jag har en torresskjorta? :D jag har nog tre till ennu men ! (=

Ella

SV: Haha, jo. :D

Tack! :)

Jätte fina bilder gumman! :)

LOVA

Så coolt och snyggt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR