Autumnpictures


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Gjorde igår lite ordning i bildarkivet och då dök det upp en massa höstbilder. Till exempel dessa är tre av hundra bilder jag fotade under en skogspromenad. Så vi blickar tillbaka på tiden lite, men det kan ju i och för sig kännas skönt i denna vinterkyla!

är du självlärd? :)

SVAR: Tack ska du ha sötnos! :)<3

Lilmarie

Skönt o höra! Bara bra med mig.



Jättefina bilder! :)

Lilmarie

Så lite så :)

Idag har det inte hänt allt för mycket, en sväng me dammsugaren bara.. :p

Har du för dig idag?

Aliki

SV: Tackar sötis, detsamma <3

SVAR: Hihi, det är bara bra själv då? :)<3

Aliki

SV: Vsg & tack <3

SVAR : Tack ! ♥

superfint! :D

föresten,jag röstade bara en gång på dig så att du vet.lade min andra röst på en annan.då får jag ingen överraskning.

Jätte fina fotografier sötnos! <3

SVAR: Haha, tack så jätte mycket. :)<3 Hahha, tokigt. ^^



Jätte fina bilder, avgudar "blåbärs-bilden". ♥

alltså,ställer du in kameran på något när du fotar? ;D

Anneli

Fina bilder!

Kul att du är med och tävlar hos mig :)

Lycka till och ha en trevlig kväll :)

ok ;D

LIENE

Du gör så fina färger på bilderna!



sv: kunde varit bättre, men jag lever:) Hur mår du då?

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

sv, kommer knappt ihåg vad jag skrev ;)

Lilmarie

Vad duktig du är då ;)

Lycka till med pluggandet!

LOVA

åh i want the BÅÅLÄÄR!

Felicia

sv: haha :) alltså, jag gillar nog mörka färger, men tycker dom skulle kunna ha lite roligare tryck på vissa! får vänta till sommarn då ;)

SVAR: Vad roligt, :) <3 vad ska du göra ikväll då?

SVAR: Klockan åtta ska jag kolla på ''I form med anna anka'' hon är sjuk, men kul att se när hon skämmer bort sig i svensk tv! :)

SVAR: hihi japp det är de, hoppas det går bra, kommer tänka på dig! :) Kram. <3

MELLIE

Gör mig en tjänst, jag och min familj vill så gärna komma bort en vecka och ta det lugnt för omväxlingsskull. Var med och hjälp oss genom att gå in på länken och rösta. Tar minst en minut och vi blir evigt tacksamma! :)



http://mythos-beach.apollo.se/IlDFMb

Ebba

Riktigt fina!

Kan du säga till när länkarna är uppe? =)

super snygga bilder! :)

ha det super, kram

SVAR: så kul, :) Hoppas man får de man vill ha!

sv; Tack och tack haha :D <3

vad du är duktig. Du funderar inte på att utbilda dig?

sv: Vad kul att du är från Finland! :) MIn farmor är finsk så jag kan typ säga några meningar, haha.

Pratar du flytande finska? :)

ellen

Jätte fina bilder! som vanligt! haha jag har en till fråga.. hur kan du då svenska? och vrf bloggar du på svenska? puss

Laila

vad duktig du är på att fota :)

Emmi

Snygga bilder! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR