Peace and love, från COCOO!


Slänger in en animation på liknande armband från Cocoo, dock i olika färger. Jag gillar dessa Peace & love armband jättemassor! ... Men har fortfarande inte köpt ett. Finns som sagt på Cocoo.se för 125kr! Min favorit är det lila och svarta. :-)

Vilken färg är din favorit? ♥

svar: jaha :D min lillasyster har en sådan :D

fin blogg.

åh, as gulliga armband!

gillar nog de svarta & gråa (:

följa varann i blogglovin? (:

liiza

sv: tack så jätte mycket! :D

cammie

den svarta =)

sandra

fin blogg. allt bra med dig

sv; åh gud så bra, jag har kontaktat dig via mail nu! kram (:

Pam :)

sv: tack du! ;D

Den lila var snygg! :)

svar; tack så jättemycket :)

jag använder picnik.com .. världens lättaste redigeringsprogram helt gratis.

Hanna

Vilken fin blogg du har :)

Esra

sv: jag mår bara bra, vad ska du göra idag då? <3

svar: ja visst är det! jag börjar tröttna på den designen jag har nu:)

Linda

Sv; Ja du... På senaste tiden räckte inte tiden till för att uppdatera och fota så mycket som jag ville och därmed försvann blogglusten! ;)

B E L L A

Snygga! Rött är ju fräckt ;)

okej,vad kul!:)<3

Jag gillar mest den svarta!! GUH vad jag också vill ha en av Canons systemkameror!!!!!!

Hanna

Svar: Tack så mycket, ja jag har gjort den själv =) men din blogg är LÄTT mycket snyggare!

grymt fin blogg!

dagens outfit&sagan om min olycksaliga morgon uppe nu!

amandah

tackar, min systerdotter fick stå för den bilden.

Vad händer en söndag som den här då?:)

amandah

jodå bara bra:)

Matilda

Okej, då är du riktigt duktig på foto :P

Riktigt fina armband :)

Anonym

sv: Tack så mkt :D

A N N A S

har också gillat de där armbanden länge :) tycker nog de svarta eller grå är finast.

Anonym

sv: de är inte så kul de, jo idag har ja myst i soffan :D

Nu har du chans att säga vilken LÄKEROL du gillar bäst! ;)

mathilde

här är det bara bra, själv då? :)

sara

jag tänkte på att när jag ska ladda upp sånna dära rörelse bilder så rör dom sig inte när jag väl lagt upp dom på bloggen, vilket format spar du sånna bilderna i? :)

Snygga armband!

SV: Jo, visst är dom! :D

Anonym

Jo det är bra ;D

E M M A

sv: okeej, jag vet inte riktigt :P

vad jobbar du med?

J

tack!:D ÅH SNYGGA ARMBAND :D

J

tack!:D ÅH SNYGGA ARMBAND :D

sofi

haha jaa :)

sv; varse varse! :]

och tack så mycket. hoppas att din söndag har varit bra. kram

frida

Hihi :)!<3

Ebba

Den vill jag ha!



Idag har jag varit med en kompis,sov över. Själv då?

J. ♥

sv: japp det har jag =) snyggt!

säg gärna vad du tycker om mina modell bilder =)

Anna

Den med rött va jättefin =}

Älskar din header bild ! Super fin!

Felicia

De där armbandena är jättefina! Du skulle passa bra i det lila, för du har tp massa lila kläder? ;-D

kram <3

Fanny

Den röd/rosa! ;)



Svar: Jo :D

svar; hehe okej. jättebra tycker jag :)

liiza

sv: hihi :D

Viki

Ingen orsak, varsågod:)

Och tack<3

Esra

sv: Varit med en kompis dudå? :)

Pam :)

söta! ;D

sv: tack du!

Cl

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

Claudia;)

härligt:)

japp, jag mår faktiskt bättre idag;D

Julia

Lila :D

johanna

den lila :D:D

aadmiiraa

Hm.. måste nog säga den svarta, lätt att matcha med vad som helst :D

J E N N Y

De där armbandet är riktigt fint

SARA

RIktigt snygga :) Jag hade köpt det svarta :)

Malin

Åh, det där var en cool bild :D

Esra

sv: Kom nyss från skolan. Hur mår du idag då? <3

Emilie

Snygga armband! håller med det lila och svarta var snyggaste! :)

petra

hur gör du en animation ?:)

älskar dom :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR