Kameran får ett namn!


Tack till Tracey, som kom på det fina namnet! Det stod mellan Melody och Clickit, men det blev Melody slutligen. Men, varför inte Clickit som andra namn? Melody Clickit. ♥

Idjjaa,<3

SV; Jag har inte sovit bra alls.

Somnade kvart över två, vaknade flera gånger av att jag behövde gå på toa.

Sen så somnade jag om o så vaknade jag kvart över fem o var alldelens pigg. satt jag har varit vaken sen dess "/



btw; Hur redigerar du dina bilder?^^

Cajsa

Jaha konstigt att de inte funkar hos mig. .:/

- Okej, vad bra! Jag ska till Finland idag så jag kommer inte kunna mejla eller svara på någon kommentar men skriv ändå så jag vet hur vi gör med headern :) Kram

Cajsa

Ja knepigt. :P nja inte så länge, julen. dudå?

Julia

Sv: Tack! :D

Vad gör du?

Idjjaa,<3

SV; Vart laddar man ned picasa?! :)

för liksom jag har redan premium på picnik såå :].

Cajsa

Ja okeej visst är det bra? :)

ardiana

hahaha grattis till namnet hoppas han/hon gillar det.

sovit gott?

- Jag ska åka till Sjundeå tror jag det heter för cupen heter Sjundeåcup (?) Haha :)

Anonym

svar; tack! ja lägger till dej nu :)

Sara

aha va kul :D

Ebba

svar: det är lugnt:)<3

men hur är det med dig idag då?:) KRAM

Lisa

Jag kör på Nikon ;)

Idjjaa,<3

SV; jag har köpt ett års premium ^^♥

SVAR Så lite så :)

Diana

sv: Åh, Melody Clickit! Väldigt vackert! :D

Cajsa

Tycker jag med. :D vill du dela med dig av din lista. :D

sv. hehe tack ska du ha!

hoppas helgen blir bra för dig, kram!

Jo,de e bra!:) själv?

Emelie

sv: Jodå det är helt okej ^^ Tråkigt väder bara... :/

hur är det själv idag då? :)

frida

okej:)



gulligt namn till kameran!:)

Idjjaa♥

SV; jag vet inte hur mycket det kostade xP

det var liksom pappa som betalade ^^

På Adobe photoshop CS4 Extended ♥

Cajsa

Okej! vad roligt. :) sen ska jag ta. Hihi

Vad bra!:)<3

Pam :)

sv: hehe ja vad sla du göra idag?

Malin

SVAR. tackar! :)

Julia

Sv: Väntar på att en kompis ska komma :)

Vad händer idag då?

Idjjaa♥

SV; hehe tack^^

men ska snart göra en ny (a)

blir aldrig nöjd :/...♥

fint namn :)

Cajsa

Ja men jag kommer inte på någon just nu, synd att inte spotify funkar annars hade fått min lista. :D

Sv: Jag handlar nog mest skor på bianco & scoretts reor ;) Då kan man verkligen fynda skönheter! hihi



Tips:

http://www.cutesygirl.com/



Dom har jag beställt från flera gånger!

Funkar kanon!

Julia

Sv: Jag ska vara me en kompis

ebba

SVAR: Det är toppen med mig :)

vad ska du hitta på för skoj idag?<3

Cajsa

Nu funkar det, bror hjälpa mig. :) hur skicka man listor då? sånt vet jag inte. haha

-Cajsa

OKej! är inte heller bra. haha men ja här är några. :) har du låtar du vill tipsa om? xD



Akon

Amanda jenssen

Ke$ha

Byz

Nirvana

Rihanna



awsome namn!

Matilda

Vilken fin blogg du har och vilka fina bilder du tar med Melody :D

zita

Ååh va gulligt :)

Tracey

åh, så du valde mtt namn :D

Diana

jättefint namn ! Kul att du valde namnet som min bästis hade föreslagit !



btw. jag trodde aldrig att du redigerade dina bilder i picnik ! De ser ritkigt photoshop-redigerade, och du är väldigt duktig på att fota !:D

molikrwj

Buy e cigarette




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR