Gör din egen reflexskärm!


Det du behöver: kartongbit, aluminiumfolie, sax, lim/tejp. 

1. Klipp kartongbiten i den storlek du vill ha - cirkel som fyrkant, spelar ingen roll!
2. Limma/tejpa fast aluminiumfolie (jag limmade fast vanligt vitt papper under för att få ytan slätare). 
3. Klart! Sedan kan du ju själv lägga till små detaljer och sådant. 

Resultatet blir ju inte helt det samma som en "riktig" reflexskärm hade gett, men bra för övning och sådant. På bilden ser ytan väldigt ojämn ut, men det är bara på bilden - i själva verket är den mycket slätare! Lycka till. :-)

SVAR Ja verkligeN! :)

Ja, jag kollade in på deras hemsida idag och då såg jag att den kostade 3 690 !;)

Så jag ska så snabbt som möjligt samla ihop pengar och slå till! :)

Ja, jag undrar varför...

Men det är ju bra för dem som inte har någon systemkamera och vill köpa en lättförstålig och bra systemis, som mig :)

FELICIA

Så roligt att du tycker de, tack så jätte mycket! :)

Cajsa

Tack snälla du. :)



Bra tips, får man se bilder sen när du har använt den

FELICIA

Du har verkligen en fin blogg, har du gjort designen och allting själv? :)

Cajsa

Vad roligt. :D nej jag har ingen..

Arzu

SV: TACK :)



Jag ska testa det :)

E M M A

sv: Så bra :) jo med mig är det bra,

vad gör du då? :P

Julia

nej vad coolt:D vart bor du då? :)

frida

Tack! :)



Tack för tipset, det där ska jag testa någon gång! ;)

Frida

jo, älskar det!

sv. jooodå :)

haft en bra dag?

FELICIA

Varsågod!

Åh :D Den var enormt vacker! Önskade att jag också kunde göra sånt där..

julia

Kom igen nu,

Rösta,du blev med!



http://fotobomb.blogg.se

Matilda

Jättefin blogg! Har du picnik premium eller vanliga som är gratis?

bra tips! =)

Elin <33

Söt blogg. Jättefina bilder du tar <33

sv; jadå, allt bra med dej med? :)

Anonym

sv; hehe okej :P händer det något roligt i veckan som kommer då?

chris

vädret är jätte konstigt. Ena stunden är det varmt och solen lyser. Andra stunden blåser det och ser ut som det ska bli regn :S

issa

Jaha okej , TACK SÅ HEMSKT MYCKET! :D :D

SVAR Tack så mycket! :)



Bra tips!

Johanna

sv: Tack så jättemycket! :D

Anonym

svar: hehe samma här faktiskt :)

Agnes

Oi, så lurt! Takk for tips, skal prøve det :)

REBECKA

sv: Yes!

S.

Vad smart.

Håller med det tar bara extra tid :)!

Sanna

Sv: Tack så mycket!

Therese

Allt är toppen idag=)Haft en superhelg=) Hur är det med dig idag=)?kram

Louise

wow, coolt! :o

fan va smart! :)

MATHILDA

Vad ska man ha en reflexskärm till? :)

Har alltid undrat ;)

Jag gjorde en och den funkade skitbra :)

tack så jätte mycket för tipset! ♥ kram.

Tack för tipset!

Jag tänkte göra en idag :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR