Dagens outfit!

{Tröja ONLY - Kofta Vero Moda - Jeans H&M - Skor DLS}

Hallåja! Hur mår ni idag? Jag mår toppen, fast med ett minus efter. Minuset betyder regnvädret! Usch. Hörde att det hade snöat också på vissa ställen (inte här som tur är!), men det är ju 4;e maj! Och snö, JESUSCHRIST. Då är jag ändå glad att det bara kom regn här. :}
Ska snart iväg till musikskolan och skriva ett prov. Önska mig lycka till, för det kan nog behövas! Är inte särskilt bra på det här med musikteori. 
Vad tycker ni förresten om en fototävling? Om ni är intresserade skulle jag kunna fixa till en, imorgon eller någon annan dag den här veckan. Er åsikt mottages gärna! =) ♥

Ebba

Jo jag mår bra, hur mår du?

j u l i a

sv: de är bra, hur är de själv ? :D <3

Ebba

Jaha ok, hos oss är det lite mulet men det har varit fint väder hela dagen :)

sv ; okej vad kul :)

har träning kl sex :)

sv ; ja, oftast så :)

fotboll :)

Abby

Snyggt!

emelie

fin blogg

SV; ska också hitta lite jobb i sommar, så man också kan köpa något objektiv som du :P

Therese

Hel okej^^ Bara lite trött^^

sv ; ja jag såg det..har fixat det nu :)

sv ; ja mycket bättre, jobbigt att scrolla ner ;)

Therese

Jobbat^^ själv?

Abby

Svar: Canon EOS 450D :)

/Abby

sv ; jag har faktiskt inte en aning ;s

det är iallafall väldigt jobbigt!

Ems

sv: okej :P jo med mig är det väl bra, vad gör du då?

Abby

Svar: Ja, jag tycker den är bra. Jag redigerar inte mina bilder at all!

/A

så trist med regnväder :/

SV: Japp :/

sv ; hehe, okej det är första gången det händer för mig vad jag vet iallafall ;)

SV; Japp det har jag. Tack! :D

Din är också jättefin! :) Har du gjort den själv? :)

Ellen

Sv Jadå :P dd?

Fin blogg :) Lade upp Veckans Blogg nyss. Anmäl dig gärna om du inte redan gjort det ♥ ♥ ♥

Anonym

SV: Okej :) Hur gör du så att det blir i menyn typ bubblor mellan olika kategorier eler vad man ska säga :P

Jeanette

Sv: Nja, Danmark är väl inte så roligt. Har varit där mer eller mindre 7-8 gånger om året sen dagen jag föddes så jag är lite trött på det :)

sv ; okej, ja det är ju tur att det händer sällan :)

Ellen

Sv; skolan, dd?

sv ; hehe, ja :)

lisa

sv; jodå det är bra:) dusj?

li

sv: tack dsm! :)

julia

Klart sommar! <3

Varför valde du just sommar då?

li

sv: nej en kompis till mig :)

li

sv: haha ja jag vet skryt :D

Ackelina

Sv; anledningen till att jag är på extra bra humör är för att jag finns med på topplistan :)

li

sv: nja, sådär. sj?:)

Okej,nja ja e förkylld!:(

frida

jodå det funkar väl :) hur är allt sjd:)?

sv. hehe jo de funkar!

sjd? :)

Viki

Hej, jättefin blogg du har<3

Hoppas allt är bra!:)

frida

äter chips,h hihi. själv?:)

li

sv: ingenting, skolan :)

sj?

svar: varit i skolan och sedan läst lite när jag kom hem. vad har du själv gjort idag?

Tack!:)<3

sv. okej ;)

åh tack!

sv; det har regnat innan som sjutton men nu är det sol :D

Ackelina

Sv; tack :)

Erika

Fin outfit :)



sv: Vad bra. Jo allt är bra här med :P

Allting är bra, hur är det själv? :)

härligt :d har varit i skolan själv då?!;) <3

Jeanette

Sv: Nej det har vi inte. Bor nära helsingborg så de tar 20 min att åka över till danmark med båt. Därför jag är där så ofta:)

i

Men gud vad söt du är! :D

Tack tack tack tack tack tack tack! :D

tårar



ur snygg outfit! :D

haft en fin dag?

lisa

sv; jodå:)

svar:

vet, riktigt konstigt alltså o_o

Förlåt för sent svar! Varit lite mycket.

SVAR Det är bra med mig, själv?

Ems

sv: okej, måste plugga :P

går de bra?

Lisa



har du lärt dig om blädare, slutar osv än då:D<3?



okej men det lät ju bra:D

ida

svar: tack :)

Sara

fin outfit:)

liiza

sv: idag har jag varit på skolan sen så har jag varit med min bästis, dudå? :D

SV: Jag vet, det är sjukt! :o

sv. jag gör inte så mycket :D sj?

elin

sv: vart med en kompis själv då?:)

Matilda

Tack så mycket! Jag gillar dem med :P

Hoppas du har en bra kväll! =)

SVAR: Ja, men omslaget på kakan var riktigt fin =D

Anna

sv; det är bra med mig! hur är det själv? :]

Annie <3

Jo tack det är bara bra, måste säga att byxorna var sjukt coola =D

sofi

okej, har nyss fika:)

J. ♥

sv: hihi tack så jätte mycket! =)

Sara

Vad har du för objektiv till kameran?

Anonym

var hos kusinerna :=<3

fian

Jättefin blogg du har :D

Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång vilket jag verkligen skulle vilja ha:)

Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html#comment

jag är nmr 2 :D

Så jag hoppas att du tar den lilla tiden att rösta på mig^^

CHRJ

sV: Åh tacktack! :D

Emilia

Sv: Vad glad jag blir! Jag försöker trots att jag har en digitalkamera :) ♥

Det har regnat här med, så tråkigt. Hoppas att det blir bättre väder imorgon.



Sov sött, kram!

Anonym

sv; det är bara fint här :).

ja ha gärna en tävling! :D

emma

Tänkte börja med "veckans blogg" nu. Anmäl dig om du vill vara med och kanske bli veckans blogg! Kramar :)

Therese

Okej=) Vad ska du hitta på idag=)?

elin

godmorgon allt bra hos dig idag?

:)

julia

sv: ja, det är underbart med sommaren! <3

Vad brukar du gö på fritiden? :)

Anonym

Hej! Du vann veckans blogg, skicka en valfri bild till mig som får vara i min meny i en vecka, via mail eller kommentar! kram linda<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR