Outfit idag;

{Tröja Only - Leggings Lindex}

Leggingsen köpte dem inte för så längesedan för 69kr på rean! Någon som vet vad som kommer på TV idag? Jag hoppas få se något bra. :) Ha en fin kväll. Kramar!

ida

Det är bra med mig :) hur är det med dig? :)

snyggt =)

karoline

okej det låter inte så bra, men det är ju bra att det blir bättre iaf :)



just nu håller jag på att städa, ska snart hoppa in i duschen sen kolla på tv :)

karoline

tänkte sätta i en skiva från en av oc boxarna (a)

Anonym

kommenterar runt, sen hittar dom hit :D

Anonym

ja men visst :)

hur mår du då?

Ida

skönt att slippa skolan (a) men inte att vara sjuk... du får krya på dig :) ingenting speciellt faktiskt själv? :) kram på dig

Ida

nej jag ahr ju itne gjort de :(

evelina

snygg tröja:)

sv; tack så mycket! kika gärna in igen!

Sanna

Sv: Allt är bara bra med mig :)

har hänt hos dig idag då? :)

-matilda

jaha ush då, krya på dig :3

jag lyssnar på musik, själv?

Casandra

Svara på dagens fråga " Vad tycker du om självförtroende?"



kram

-matilda

okej härligt ;)

jodå det är bra ;> själv?

Casandra

Jo jag håller helt och hållet med! Det ska inte bli för mycket, men lagom tycker jag är helt okej :)



Haft en bra dag annars?

Hej hej, hur är det med nya bloggen? ;) Kram Lina

FIN BLOGG!

Sanna

Sv: Har inte hänt så mycket, var i skolan och sen gick jag i stan :)

josefin

andra avenyn är på tv idag!:D

Sanna

Sv: Dsm dsm :)

Kram

sv; just nu kollar jag på Andra Avenyn, själv då =)?

evelina

det funkar, själv då? :)

L

Sv: Tack ska du ha gmn så glad jag blir nu! < 3 Så bra att det går bra! ;) <3

Casandra

Jodå, det har varit bra här också (bortsett från min tandverk!! ;/) Jag var och spände min tandställning tidigare idag.. hehe

Sv; Tack ska du ha gmn, vad glad jag blir! <3 ;)

Så bra att det går bra! ;)

Japp allt är så bra såå! ;) <3

svar: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :):)

josefin

sv : haha ! :D

var menar du med favoritkaraktär?



ställ gärna några frågor i min frågestund!

Anonym

sv; jag kollar på webben, vill se Efterlyst sen =).

Sv; Lyssnar på musik, själv då?

Anonym

Sv; Okej. Ska kolla på andra avenyn, själv då? ;) <3

Sv; Okej. Ska kolla på andra avenyn, själv då? ;) <3

svar: KRYA PÅ DIG !

Med mig är det bara bra, :)

evelina

visst är den det :) okej vad bra! äntar på att min ölskling ska komma, själv då sötnos ? :=

evelina

okej låter bra det :) Tack detsamma!

svar: Låter bra, tänkte plocka undan på rummet och sedan se på andra avenyn för andra gången idag, haha vad ska du göra då? :) kram!

Sv; Allt tycker jag är bra! ;)

Madde

Nja vet faktiskt inte.. dålig koll! Hoppas du hittar nåt bra att titta på. kram

signe

detsamma detsamma! =)

Finfint! :)

josefin

Roxanna trorjag !:d

haha eller greger fast han är ju störd,

själv ?

Rebecca

åh tack så hemskt mycket värmer så otroligt mycket :D din är också jättefin :D:D

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

MIRABELL

shennnnna sötnos, har precis börjat blogga igen, jag tog ju bort min gammla, läs å kommentera så jag kommer upp på fötterna igen, loveu :*

Anonym

Tack desamma :)

IDa

tack desamma :)

IDa

tack desamma :)

Ha en bra kväll!:)

melanie

svar: stan, dudå? :)

haft en bra dag =)?

Emelie <3

Åh vilken fin blogg du har :)

Kramis <3

E M S Y

hehe okej :D jorå det är bra själv

malin

jo det är bara bra hur är det själv? <3

nelly

fin blogg! :D kram <3

Nja, var hemma från skolan huvudvärk :(

UMA

sv: detsamma! :D tacktack, desamma igen :)

haha tack :))

linda

Tack detsamma :) Allt bra med dig?

tamali

sv; jorå det är bra (: själv då? ♥

iosefn

sv: ja !

andra avenyn avsnittet är jätte bra den här gången!



men undra vilken det var som våldtog liv ! ;O

E M S Y

okey :D inte mkt svarar på alla kommentarer hah :D

malin

jaha okejs, med mej är det bara bra:D <3

Söt tröja!



SVAR: Hihi tack..ja, solen sken på härligt :)

Nikolina

tack så jätte mycket! desamma :) Allt är bra med dig? :) ♥

Anonym

sv; Roland, haha.

Anonym

de ärju bra, åd kanske du blir frisk :D

cool blogg! Allt bra?:D

Martina

tack. du har ju också en fin blogg :)

Fin blogg :) Kan vi lägga till varandra på bloglovin? :)

rosemarie

Jag har ett thailänskt program, fick det av min mamma i thailand :)



hehe, låter kul! själv har man tränat lite bowling och chillat lite ..

kram <3

AB PW

idag har jag inte bestämt mig för att göra ngt speciellt (: får se dsom händer. sj då ?<3

Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

Sophie

Tack detsamma!

Snygg tröja!

Jennie

sv: hejhej

tack så mkt :)

detsamma!!

hur är allt med dej?

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR