Kärleksmums, snoddas, mockaruta;

Blev väldigt peppad och på bra humör då jag kom hem och kände doften av något nybakt. Mamma hade bakat mockarutor, eller kärleksmums som låter ännu sötare! Gissa om jag blev glad. Det är så gottegott. Ikväll blir det för min del Let's Dance (Willy måste åka!) och något annat kul. Ha en underbar helg nu! ♥

madeleine

sv;tyvär så är jag ganska ny med blogg, och jag tror inte jag har det dära :)



jag är hos en kompis !

kram ,

meliie

sv; ska träna med laget & JP kommer hihi :D dd??

vad gott =)

madeleine

sv: jaoo :)

kakorna på bilderna ser mycket goda ut :)

Julia B

Tack så hemskt mycket, gald jag blir=) Det samma, och vilka goda kakor. SLäng hit en till mig=) KIka gärna in igen!

Emma

åh shit vad gott det ser ut! :}

Emma

Jag gör headers åt andra just nu :)

jo bara bra, med dig? =)

J. ♥

Sv: Tack så hemskt mycket =) Görs?<3

J. ♥

Sv: Jaha OK :-D Jag ska till en kompis ;-)

J. ♥

Sv: Ja du med! =) KRAM!

malin

fin blogg du har =)

allt bra med dig idag?

Camilla

mums det ser ut :D



hur mår du idag?

Madeleine

sv: men guud o:

jag blir jätte sugen :)

Camilla

först¨r att det var det :) härligt! ja de tär mycket bra hihi :)



vad ska du hitta på ikväll?

madeleine

sv; aaabsoluut :d

sv; de är fint med mej :) <3



åh de ser goda ut!

claudia

sv: åh tack så himla mkt! Nu blir jag megaglad haha. Stanna gärna kvar om du vill =D



Det där ser väldigt gott ut :(

Nu blev jag överdrivet sugen på kärleksmums :(

haha

kram

Hanna

Mums, va gott det såg ut ! :)

Allt bra med dig denna fredagskväll ? :)

sirada

MUMS!! :D



sv: det var bara skolan idag själv da? :D

Sosso

Jag har slutat att kolla på let´s dance...Så vem åkte ut?



Shit va gött... nu blir det nog att man bakar nått gött idag

cajsis

ojj . mummsiiigttt <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR