Jag tipsar mode; marin!

Kläder som är marina inspirerar mig! Men mindre tråkigt är att jag tycker att jag inte passar i det. I alla fall klänningen (den första bilden) skulle jag inte passa i, men den är ju ändå fin! Så jag skulle kunna köpa den för att den är så fin, men var skulle den bli? Jo, hängande i min garderob... Men däremot gillar jag randiga linnen och kjolar med utsmyckningar, t.ex. knappar. Finfint. Vad gillar ni det marina temat? Kram! ♥

Anonym

varsegod!:) tihi, allt bra?:) kram

madeleine

hejhej, mycket fin blogg :)

svar: låter kranen stå och droppa sen fota med blixt och snabb slutartid!:)

madeleine

sv: okej, :))



men tack (L)

fast din är mycket finare.

kramkram (:

svar: jag jag fotar med kitobjektiver för jag har tyvär inget annat:(

Emma

Jag jar varit hemma idag :( Sjuk :(

SV: Tack så mycket! :D

Emma

Tack :) Nej, jag ska inte göra så mycket idag :)

DD?

madeleine

sv: varse :))

jag vet faktiskt inte vilken som är min favorit :D

men din är ju bra !

kram (L)

svaR: idag har jag varit i skolan och bara tagit det lugnt!:)

SV: Jadå, det är bara bra! :) Själv?

SV: Jag har varit i skolan. :) Själv?

SV: Okej! :)

Jag gör lite olika grejer. Själv?

suuperduper fin blogg o:

jag börjar blii avis så in i någo :D

meliie

söt klänning var det :))

SV: Okej! :)

Jag skall bara ta det lugnt. Själv?

meliie

sv; hahah naw tack så mke :) din är fettfin

jo allt är bara bra :) sj?

SV: Okej! :) Det låter kul.

meliie

sv; har varit ute med en kompis sen gjort lite småsaker :) sj:)?

terrus

Jag har nästan ett sånt linne från h&m

bara att jag har mörkblå "bakgrund" & vita ränder :)

über finy bloggy ;---) <3

Lina

Tack så mycket! det samma ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR