Home sweet home

Hej igen! Har ni saknat mig, hihi? ♥ Jag kom precis hem. Ni har väl alla kommit ihåg att flytta klockorna en timme framåt så ni inte blir försenade till skolan/jobbet imorgon... Skönt med lite ljusare och längre kvällar nu. ^^ Jag ska fixa lite läxor och besvara kommentarer om det blir tid över, vad ska ni göra ikväll? Kram!

Ems

sv: Så bra då, jo den har varit bra :)

vad har du för dig då?

kram

Sv; Exakt !;P Kom på det nu !;P

Sv; Japp !;) själv?

Sv; Tack!! ;) <3 Jag ska kolla på film senare !;) Du ville ju veta !;)<3

Ems

sv: okej, samma här ^^ fast jag äter inte pringles :P

händer imorgon då?

Ems

sv: okej, vad tränar du då?

jag vet inte riktigt vad jag ska göra :P

kram

sv; okej :)

elin

Hejhej. De är bara bra, huvudvärk men de går. ^^

Hur är det med dig då?

kram

emelie

ja de är jäkligt synd. jag har ju heller inte PH och jag skulle så gärna vilja ha en ny och fräsch sommar design + header och slippa betala för att andra ska fixa de. så min kusin har alltid fixat de åt mig.. :(

emmy

hejhej. jajamen! lite trött bara men annars äre bra! själv? :)

kram! <3

Sv; Wallander.

sv; bara bra med mig:) med dig då? kraam

linda

gud så fin blogg! :)

elin

~

Okej va bra. :)

Jag har inte gjort så värst mycket, slappat och städat. :)

kram

emelie

hehe ja :)

jodå det är bra, hur är det själv? :)

Mikkis

svar: hej!

jodå allt är bra med mig :) självdå?



btw, kan du inte lägga upp någon bild på dig på bloggen? :)

kramar

linda

sv; tack du! :) allt bra med dig?

kramar

A

Hah, aa sant :) det är roligt

Emma

Samma här! :)

jo det är bra! ;D

Sv; Hihi du är så snäll :D men statistiken börjar gå uppåt lite nu ;) Hur många läsare har du per dag? :)

Jaa, ajg har fixat en ny bloggdesign! :D Blev rätt nöjd ;)<3

Mikkis

svar: ja juste, det har jag läst.

tråkigt, men that's life ;)



haha jadu. bra fråga...

packat och så snackade jag allvar med min 'pojkvän' ... hehe, självdå? :)

kram

marylinn

fin bild!

r

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

RICHI ♥

sv; jodå!

själv?

sv: Yes,randigt is love! ;D

hade du det bra där du var? ^^ kramis

linda

sv; vad bra! jo samma! :) <3



vad gör du?

kramar

Anna S

http://ceelinee.webblogg.se/2010/march/vinnarna-som-kommer-bli-veckans-blogg.html#comment

SAbrina

Va sugen jag blev på kiwi nu, haha : ))



Allt bra med dig ?

Kiwi är gott :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR