Filmkväll.

God kväll! ♥ Kommer en vattenbild, ni verkade ju gilla dem! Sitter och kollar på Valentines Day, filmen, nu. Har du sett den? Hoppas den går över mina förväntningar! Nu ska jag sluka i mig lite glass och så hörs vi imorgon! XOXO.

SVAR: ja!:) det är bra hur är det själv?<3

kruse

ball bild!

du tar så fruktansvärt fina bilder !

linda ♥

sv: Vad bra! :) Ja jag har dragit runt på stan lite med mina kompisar. Annars kom jag nyss hem! ☻♥

Lexie

svårt att förklara :)

den filmen har jag inte sett!

Svar: Åh tack gillar din design oxå :}

Emma

hm, jag vet faktiskt inte, photoshop är ju lättast att använda om man ska göra collagen men det finns ju ganska många program som är bra att använd om man bara ska redigera bilder :}. annars så kanske du kan använd paint? vet inte riktigt om det funkar att använda det men man kan ju alltid testa! :}



förlåt för att det tog så lång tid att svara! :(

Amanda

Hej!

Har precis lagt in bilder från Shopping rundans resultat! Kolla gärna in det!

Visst var det snygga saker jag hitta;)

Kramar!!

/Amanda

Ebba

Skitcool bild!

Nathalie

oh vill också börja träna! duktig du ;)



jo jag har varit i skolan och sen i stan med en kompis sen har jag bara pluggat ikväll.. tråkigt som fan :/

sv; jadå, de är fint med mej, mest trött bara, haha, allt bra med dej med? :)

Ebba

Nej "allt" är inte riktigt bra men i övrigt mår jag fint :)

Hur är det själv?

sv; härligt :) nu på morgonen ska jag plugga lite till & vid åtta åker jag med bussen. sen är jag i skolan till tre & sen har jag lite planer på att ut & springa tror jag :) dudå? :) kram <3

Ebba

Står i inlägget!

Tuva

Sv; Tack så jätte mycket! :D Din blogg är också jätte fin!



Görs idag? :)

Nathalie

ja bra med mig! har precis gjort klart redovisningen så skönt att det är över nu :) hur är det med dig?

Svar: Allt är bara bra ,bortsett från att jag är förkyld hur är det själv? :}

Linda ♥

sv: Tyvärr inge bra,är hemma sjuk idag! :(Vad har du hittat på idag då? ♥ Kram

Anonym

Kolla gärna in på min blogg, där ser du min färglada livsstil och kan läsa om allt från mina tankar till det snaste inom mode!

Olivia

Sv, Tacktack :)

Guud, va fina bilder ^^

den vill jag se :D



SVAR: haha tycker du? kram

Clara

Tack du med:D

sirada

sv: förlåt för ett sent svar! Jag hoppas att du har haft det bra! :)

Anonym

absolut tycker jag alice i underlandet är värd att se :D ur bra tycker jag den var =)

emmy

åh tack så mycket =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR