Shopping, Stockholm - del #3


{Skor KappAhl, 299kr}


{Solglasögon H&M, 49;50kr}

Hej på er! Idag är det lördag och jag har nu haft sommarlov i en vecka. En vecka med 1% solsken och 99% regn. Jag har babblat en massa om hur mycket jag vill ha sommar och trettio plusgrader, men nu är jag nog inte den enda mer! Var är värmen, det är ju mitt i juni och det borde vara sommar. Jag är till och med utrustad med nya solbrillor och skor. Give me summer! ♥

sv: din elr min ? haha =D



Jag ska på kalas, min kusin fyller 6 år =)

Arzu

SV: Åh va kul :)



& när tänker du byta? hur länge har samma person varit där?

Elin

Svar: Nä, regn är inte så roligt :(

sv: Haha okej då vet jag ;).

sv: Ja så himla bra :)

Elin

Svar: tack så mycket :)

i

Snyggt! Åh min blogg suger.. ;s

kram

Anonym

tackar: D

sv: Japp, även i a cinderella story =D

sv: Hihi tack det är jag med kjolen och min kusin till vänster hihi =)

Arzu

SV: Hehe ok :)



Vgd?

sv: haha tack =D H&M =D

Viktoria

Okej vad skönt att höra :) Händer för skoj idag då? :)

michelle

hejsan fin blogg!:)

i

Jo gud usch.. :(

Din är bäst.

michelle

sv: allt bra? :)



Viktoria

Okeej vad härligt :) Jag ska ut och festa ikväll så tar det lite lugnt nu och laddar upp ;)

Arzu

SV: jAG KÄKar glass :)



& jag ska till Turkiet. Sak du åka iväg på sommarn då?

like the brilllzz

michelle

sv: hehe jag har en w595 :)



jag mår toppen!



sv: Vad tycker du om min nya header ?=)

sv: Tack =) jag blev faktiskt ganska nöjd :D

jättefina skor! :)

Viktoria

Ja det ska bli jätte roligt :)

Arzu

SV: Det låter också bra! :)



Allt bra?

Snygg header!



Och skorna och solglasögonen var ursnygga! :)

Amanda

varsågod!

Allt bra med dig? :D

kram

michelle

sv: hehe. =)



en fråga : vilket photoshop använder du & är det gratis ?

Bettan

Samma här:)

Snygga skor:P

Måste ha!

michelle

sv: aha :) vilka bild pogram använder du?

om du ens avänder något bildpogram?

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

michelle

sv: aha den sidan brukade jag också göra designer på innan jag skaffade photoshop :D



S.

Snygga skor.

bara braaa :D

kram<3

Elin

Svar: På Monki :)

Hej!

Nu kan du tävla om att bli veckans blogg hos mig!

Love from piccs :)

Patrik

bläh för det dåliga vädret alltså! :(

sv: Jag är det faktiskt :D

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

planer för ikväll? :)

michelle

sv: glad sommar:D

MissCM

sv: låter gött det! jag mår bara fint, tack! :) vad har du för dig? jag håller med om att vädret suger! men det är väl alltid så? så fort man får lov så vänder vädret till skit :P

melissa

hejsan,fin blogg du har!

kommentera gärna min blogg:)

sv. hehe okej. bara hemma, är ju sjuk fortfarande :/

mk'

Galet fin blogg!

klara

snygga saker :)

issa

Naw tack! :D

händer?

svar: Ja det var jättegott! :D

Riktigt snygga skor! :)

Johanna

Riktigt snygga skor och solglasögon:D

Arzu

SV: Ja, det är bra här me :)



& har du fortfarande kvar din twitter? :)

FELICIA

Snygga saker!



Vaaa? Nej, de visste jag verkligen inte haha :) Vart bor du och hur kommer det sig att du inte bor i Sverige? :D

Snygga skor!!:)<33

Kul med nytt :)

alice

snyggt! :)

V I L M A

snygga skor! :D

Erika

Snygga skor :)

& gåller med, var fasiken är solen? :P



sv; Men eller hur!

Riktigt fina skor!

Cajsa

Varsågod.. :)



fina inköp. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR