Dagens outfit

{T-shirt Weekday (ny! 250kr) - Shorts Avklippta jeans/ONLY - Skor KappAhl - Halsband Åhléns}

Hej solstrålar! Har precis kommit hem från dagens träningspass, tungt i värmen, men skönt. Ska ta mig ut och sola lite nu. Sedan funderar jag på att starta en bloppis också, intresserade?
Förresten - på Weekday (i alla fall i Göteborg) har de storrea på nästan allt. Upp till 75%. Kika in där, shoppade loss där i helgen! Supermycket härliga linnen, toppar och andra plagg. Love! ♥

simone

Ritkigt snyggt! :d

Okej,jag kom tyvärr aldrig iväg till göteborg!:(

Pg av sjukdom!:(

Men hoppas du hade det bra;)<3

clara

nej men tack:)

ahh,Frida sa det!!!:)<3

Var lite avis på dig!;)

lisa

fint :) händer sen?

lisa

okej, mysigt! tror de blir samma för mig ;) <3

lisa

sv: hihi jajjemen! ska du göra ivkäll då? (:

E M M A

sv: okej, ska ut o sola :P

hur mår du idag då? :)

lisa

sv: okejokej, nej ska åka till mamma och kanske va med erik :)

Det gick inte bra för henne!:(

Hon var förkyld så hon sprang bara 300m och strök sig på 100m!;)

Hur gick det för dig?:)

mY

fIN BLOGG<3

Okej,vad kul grattis!:)<3

Vet inte vad hon kom men det gick jätte dåligt!:(

Lydia :)

Jätte fin blogg :)

lisa

sv: hihi, jajjemen! :D

rebecka

snyggt :)

TILDA

fin blogg :)

chris

hur ofta tränar du`? :)

hehe tänkte väl :)

Emilia

Fin tishirt! :D Kolla garna min blogg! :)

frida

Hihi okej :)!

Kolla & kommentera min blogg? :)

Fin design du har :D

hihi :D



gör du då?

okej, fy vad gott! :D



Jag skall äta någe mat nu :)

Anonym

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)



btw, fin outfit :)

Hon är 15år!:)

Bettan

Vi åkte bara till Åbo.

Vad har du gjort idag då??

IF UDD!:)<3

Gör du?:)<3

Linn

En liten tävling i min blogg, kika in och var med!:D

Sv; Det var så lite så :)

Är allt bra med dig? :D

sv: Vad har du gjort idag då?

sv; Vad bra, allt är bra med mig :D

Vad gör du? :)

sv: Jag har badat och solat vid stranden :)

Malin

Sv; Kollar på bloggar :)

Något du gillade av det i Ginatricot style? :)

Sv; Oki :)

Önskar att jag också hade en sådan fin blogg som du,

men jag kan inte så bra med alla koder att lägga in en header tyvärr :/

Enkelt och fint :)

emelie -

Söt outfit! :)

chris

oj:0 vad duktig du är som tränar så mkt:P

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra onsdag? :)

Okej,samma här!:)<3

ANGELICA

snyggt!

Godnatt och sov så gott! :)

sv: Nice!

Du börjar visa dig mer och mer nu, brabra:)

A.C

Hej:)



Nu e jag tillbaka igen^^ Hoppas du kika in som vanligt:)

Allt väl med dig d i den härliga sommar?:)

Hittade på ngt skoj lr?~~



Ha det bra.. kram

claudia

åh va fin blogg du har:)



claudiahanna.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR