Vad jag shoppat:


Cardigan ONLY, 249kr / Spetsleggings GinaTricot, 199kr


Topp H&M, 99kr / Leggings JC, 249kr

Sedan köpte jag ju då en ny jacka och skor, som ni får se i kommande outfits och dessutom köpte jag ju julklappar, men dem kan jag ju inte visa upp här. :-) Beklagar dåliga bilder.

okej trevlans! klickar in där sen när jag börjat uppdatera (: kramiiis!

gillar leggingsen från jc :)

GUEVACCI

härligt, bra här med :) lägga till varandra på bloglovin?

SVAR: Visst är dem, tänkte bara säga att idag slutas tävlingen så du inte glömmer de! :)

Ella

SV: Tack, tack! Ska rätta till det någon dag här så fort jag får internet att funka i min egen dator, ska annars också fixa några småsaker... :) Kram! <3

Mathilda

Fina bilder :)

Vad händer idag? =)

sv: Haha, ja det får vi verkligen hoppas! :D

Snygg shopping :D

Nice :D

A

Fin tröja :)



SV: Härligt :)

SVAR: Okej, skriv ett inlägg eller något då! :)

Anneli

Ny tävling i min blogg: http://vanitas.blogg.se/2010/december/jultavling-vinn-produkter-fran-rosenserien-1.html



Ha en trevlig söndag :)

anna

Snyggt!

- OK roligt?

SVAR: Tack ska du ha! :) Tipsa fler! hehe, tack för hjälpen! <3

SVAR: Men du jag tror dem bjuder på frakten eftersom det är en tävling... :) Men om det inte kostar något är du med då? Jag ska maila han idag, så kan jag se om det kostar imorgom, :)

Svar: Jag använder en Canon EOS 500D när jag fotar mina bilder :)

LIENE

Jättesnygga inköp!



sv: jag önskar mig systemkamera, photoshop cs5, el-aukustisk gitarr, gitarrställ, ny micsladd, pengar för CD:n och smink. Vad önskar du dig då?

celine

dom dära leggingsen är skita snygga ;) (dom med typ skinn på)



SV: varsågod, ha det super!

josefin

svar; kommentera va ni tycker.. att e den bra eller dålig bild :D fatta du ? :P

sv; tack! :D

kimiya

shit vad fin bloggdesign och fina bilder, herre gud vad fint du fottar :)

Laila

Vad gör du? jag sitter i bilen och har tråkigt :P

Anonym

fin blogg :)

celine

SV: så själva menyn ligger framför inläggen?

:)

♥ Tokii

får man råna dig på dina tights?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR