Uppdatering av designen!


Har under de senaste dagarna fixat lite med en design, tog ett tag, men nu är den klar! En enkel bakgrund och ganska enkel design, men lite stilrent måste ju finnas med! Så vad tycker ni?

SVAR Okej, hehe!



Den var superduper fin! <3

julia

skolan, läst och suttit vid datorn, ska äta middag nu :)



gud vad snygg den blev!

julia

eeehm, jag använder internet explorer (a) menar du så?

Ebba

Himla fin!

julia

Okej, det ser bra ut tycker jag:) men jag tror inte att jag har det på denna dator har bara google chrome på andra datorn :)

julia

Jag har börjat tröttnat på min design, gör du eller kan du göra en ny till mig gratis? :) den behöver inte vara så omständig eller vad man säg, enkel typ!

jag frågade dig för din är så otroligt fin och du är jätte duktig på att göra också!

Olivia

Hej, har en fråga! Gör du gratis designer till folk som vill ha lika snygg blogg som du? Tacksam för svar!



God Jul och Kram!

julia

Ja men det är lungt, förstår. då kan man ju inte säga ja till en och nej till vissa.



ehm jaa, det är svart bakrund på rubriken, sen blir det svart bakrnd där det står kategori. men när man trycker på kommentera står det bloggdesign istället :)

julia

Ja, men jag tänkte in på det förrens du sa det. men man vill ju oftas att allting ska vara perfekt! ;)

julia

ja det är ju så, man vill ju oftas att det ska vara perfekt. vsd gör du ikväll? :)

josefin

du har en fantastisk och underbar header och design (((= pusi !

alexandra

snyggt!

julia

ja samma, det blir nog bara att ta dte lungt ikväll:D

julia

ja det är det verkligen:D

Snygg!!

julia

Jag ska spela matcher, åka till min medryttarhäst, och vi ska ha lilla julafton, själv? :)

snyggt!

julia

Okej, imorgon har jag först match, sen ska jag hem och käka, åka till sudden(min medryttarhäst) hem, duscha, och sen har vi lilla julafton. på söndag ska jag troligen spela en till match med ett annat lag och sen ska jag nog på stan och köpa de sista julklapparna :)

julia

Ja, vad gör du på fritiden då? :)

F A N N Y

Vilket program använder du för att göra designen/headern ?:)

Tilda

Gud vad länge sen man var här! :D I somras följde jag din blogg dagligen ;) ÄLSKAR DESIGNEN! Skit snygg ;)

Vad tycker du om min design? <2

F A N N Y

Okej!:)

julia

Jag spelar innebandy, är hos min medryttarhäst och spelar fotboll. fast funderar på att sluta i fotboll, men vi får se :)

julia

Vad fridrottar du? ♥

Tilda

sv: Tack! :) Jag blir glad över att höra andras åsikter :p Vad gör du då? ;)

julia

jaha, vad är det? (a)

Tilda

sv: Hmm.. typ samma. Kollar facebook också ;) haha. Vilken photshop har du? ;)

julia

vad gör du? ♥

A

vad tycker du om min nya :?

m

fin ! :)

F A N N Y

F A N N Y

Ojdå^^



hehe tack, men det var ju bara i några kort;)

Vad göres?:]

tyckte det blev fint jag! ;)

SVAR: Haha neej de är bara på test såklart! ;P

cissi

Jättefint!

cissi

Jättefint!

Åhh! Din design får min att se ut som ett monster! :(

Men den var riiiiiiiiktigt fin!

- snyggt det blev !

Olivia

Sv. Okej! Kan du förklara hur man gör ett mellan rum mellan menyn och mellan bilder, kategorier och sådär? Hur gör man för att få en bakgrund som "står still" fast wrappern rör sig?



Kram!

Sabine

I like :D

sv; Varsågod :D

linn

skit fin design!

God morgon sötnos :)

Frida

Jättesnygg! :)

LOVA

Jättefin! :)

Fin design! :D

Alina

Grym blogg hördu! =)

Louise

Jättefint! :)

Fin den blev. :)



Har du mig på bloglovin?

V I L M A

snyggt! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR