Look for today


Cardigan JC / Leggings JC / Skor DinSko / Accessoarer I♥LINK & Lindex

Har haft en riktigt bra vecka i Göteborg bland mellandagsrean. Min cardigan och armbanden är ett litet smakprov på vad jag köpt! Så snart som min kamera har laddat klart ska ni få se lite fina vinterbilder från resan.

Julia

Sv: Det är bra :-D

sv; Detsamma :D

Sådan kofta har jag med!

josefin

sv: okej japp .. jag va no just ute och fota .. men vi kan ju fota senare igen :))

fiina klääder och fin outfit ;)

Bara för att jag ha fota ==)

Puuuusss

S O F I E

Sv: Tack för hjälpen!

Gott nytt år till dig oxå :)

Taack :D gott nytt år på dej!



fin outfit!^^

snygg outfit ;D

GOTT NYTT ÅR! :D

GOTT NYTT ÅR! :D

gott nytt år! :D

Lisamarie

sv: Tack desamma:D

jättefin outfit!

julia

Gott nytt år dig dig också! <3

Lisamarie

sv: aarå, allt bra med dig?:)

svar. japp, allt är bra !:)

med dig då? :)

ja det ska jag verkligen göra :)

gott nytt år ! ♥

riim

Gott nytt år!

sandra

allt är toppen sj ? :)

sandra

fira nyår med familjen och lite kompisar sj ? :)

snygg outift!



SV: jodå det ska bli riktigt skoj! :D

Gott nytt år! <3

Alexandra

tack desamma! :) fin outfit :)

julia

Jajamensan det är fint här.

Hur är det själv då? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR