Julshoppat hela dagen


Bilderna är inte fotade av mig, endast collaget är gjort av mig.

Idag vaknade jag vid sex och har gått omkring i hundra och en affärer för att hitta fina julklappar åt nära och kära. Shoppade självklart åt mig själv också. Bland annat en ny vinterjacka, skor & andra snygga kläder. Mer tänker jag inte avslöja utan ni får se bilder en annan dag!

nelena

joo det håller jag helt med och när det är 15 minus där går gränsen ^^

Sv; :)

Tack!

jag är snäll (A)

haha klart, det ska man ha! :D

nelena

haha jaaa det är riktigt kallt då x)

A

SV : HIHI :)

LOVA

Ojojoj vad tidigt! :p

elin&sara

Sv: tack för hjälpen! <3

Safi

Vad är ditt bästa skönhetstips?



De 10 bästa svaren får en länkning.

A

SV: Ja, med dig?

haha dåså :)

Anne

ååh vad fin blogg! :)

Hej, skulle bara påminna dig att klockan 00.00 avslutas tävlingen på bloggen! Locka fler till tävlingen, asså till sådna som du vet kanske vill vinna! Kram på dig. <3

angela

sv: det tycker jag med :D

Har också shoppat idag :D

sv: jaaa! o jay kmr vinna, de vet man ju :p såg en undersökning på aftonbladet där 56 % av dom som röstat hejade på jay ;) haha o sen delade olle o minnah på resten ^^

GUEVACCI

Hellu, haft en bra lördag? :)

jag har en fototävling på min blogg, kika gärna in om du vill vara med, :)

ska vi följa varann genom bloglovin? :))

Anonym

Hej! jag har en dagens bloggtävling oss mig! Och det skulle vara kul om du ville vara med :-)

Du behöver bara gå in hit http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-lordag.html#comment

Där hittar du mera info och hur du anmäler dig till tävlingen!

Du kan anmäla dig fram till 17:00 Så skynda på!!!!!



Lycka till och Godjul!

sv; Hahah ja faktist! Men jag tycker liksom att man inte ska ha föör mycket på en design ;)

Anonym

Tack! :))

men du tar nog finare bilder :))

matilda

Julshoppa är så kul :)

Mathilda

Härligt med shopping :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR