Julfråga


Jag ska fira med min familj och släktingar. Dagen börjas med risgrynsgröt och dessutom brukar jag öppna ett paket på morgonen. Sedan brukar det bli ett besök till kyrkan och därefter äts julmaten. Och sedan är det bara att vänta på julgubben och öppna julklapparna. :-) Nu är det bara 13 dagar kvar!

missay

jg ska fira julen hos min killes föräldrar och sen senare under dagen åker vi till mina föräldrar och firar :D

Varsågod. :)



på din fråga. :)



Ska firas här hemma med mina syskon å mamma :) du då?^^

Haha gillar den lilla tomteluvan som hänger på sidan

av din header ;d!

Hej! Nu har jag startat en tävling på bloggen, du kan vinna ett karamell sött paket med smycken värde 250:- kronor. Har även en tävling där du kan vinna hårförlängning! intresserad? kika in. :)



Och jag firar julen borta i Egypten så som det ser ut nu! :D



Är du inte intresserad ber jag så mycket om ursäkt!



http://awagardis.blogg.se/category/tavlingar-mfl.html

missay

vad ska du hitta på idag då?

Jag ska fira tillsammans med min familj o släkt. Till lunch så kmr min mormor o morfar hit o äter tomtegröt o macka m julskinka. Sen åker min familj vidare till farmor där alla kusiner också är. Där äter vi julmat och öppnar julklappar :)

sv: tack i efterskott för din gratulation :)

A

sV: Jay rockar hela skiten.

sv: tack snälla för att jag fick bli fredagsinspiratör :)

Julen ska firas hemma, med familjen. ^^

några mina släktingar burkar komma till oss, men för att min mommos rygg är så dålig så firar jag julen med min mamma och bror. sover till ungefär 13/14/15 på dagen, vid fyrafem tiden äter vi julmat, plockar undan och så, & kring åtta börjar vi dela ut julklapparna och sen öppnar vi dom, sen när man har lite lekt med julklapparna så äter vi sån där kottkaka eller vad det heter ;-) & sen sitter man på datorn och talar med kaverina och berättar va man fått osvosv resten av kvällen ;Dd hihi, så går julen till hos oss (:: & sen nästa dag far jag till min mommo över jullove

låter som det blir en härlig jul för din del :)

Vi åker runt till två ställen på jul. Först ena sidan av släkten med pappa, sen på kvällen är vi hos andra sidan med mamma. Hur mysigt som helst! :)

ha en fin kväll!

kramar!

ayla

sv. jaaa (: ha en trevlig kväll! (:

missay

jag ska snart kolla på film :)

Louise

Jag firar med familjen, först blir det julfrukost typ, sedan blir det att invänta min syster, sen kalle anka, sedan äta julbord, sedan kolla lite mer på tv och sedan julklappar tror jag :)

Du vet ju min förra blogg www.faannys.blogg.se? Nu har jag bytt bloggnamn till photo.blogg.se så att du vet :)

Laura :)

omg.. 13 DAGAR KVAR? REEEDAN? :O OOOMG! gud vad snabbt det har gått xd

.......................

Jag dammsuger bloggvärlden på spartips och inkomsttips, vilka är dina bästa knep?



/Att bli miljonär - ett expriment

sara

sv: japp. allt bra idag? :D

A

SV: Ja, han var väldigt duktig :)

sv; Ja ;)



jag ska fira den hemma!

åhh,vad jag längtar till julafton!:D

Föresten när får du jullov?:) <3

missay

ojj, bara 13 dagar kvar ^^

Ebba

Jag ska fira julen som vanligt hemma hos mamma, med mamma, pappa och min brorsa :D

jag ska fira med mamma och pappa, vi brukar äta sushi och se på The Nightmare before Christmas. Inte så traditionellt :)

Julia

Mysigt!



Jag ska fira hos mina kusiner, som jag alltid gjort varje år. Det har blivit som en tradition. :) Vi åker dit vid 13-14 tiden och så kollar vi på Kalle Anka. Framåt kvällen äter vi julmat, pratar och sånt. Väldigt mysigt. :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR