Julafton - 24 december 2010

En riktigt god jul till alla! :-) Har hunnit öppna ett paket, ätit risgrynsgröt och set julkalenderns sista del. Nu väntar ett kyrkbesök, julmat och paketöppning. Hur ser er dag ut?

zinah ♔

Ja! juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! (=^^=)

Svar: japp! godjul!!



förresten! har du fått många julklappar!?

Svar: Oh tack! God jul på dig med! ♥

Lisa

sv: härligt, det är bra:)

GOD JUL!

josefin

Konstigt att min dag ser helt likadannn ut :D

GOD JUUUL!!!! <3

SVAR: Naawww, så gullig du är. Vad kul att du fick den igår. :) Hoppas du blir nöjd? Du får gärna visa den så får jag se hur den ser ut! :)



GOD JUL SÖTNOS! <3

ANNIS

SV; detsamma! :) Kram

Svar: Desamma! ♥

GOD JUL! ha en jättefin dag ♥

GOD JUL! :)<3



vi har ätit tomtegröt till lunch och snart väntas Kalle Anka. Senare ska vi hem till farmor o äta julmat sen blire paketöppning! :)

melissa'

GOD JUL PÅ DEJ :)

josefin

svar: Tackdetsamma :)) Var snäll så får du mycket med paket. Kram! <3

En riktigt God Jul önskar jag mina fina läsare och besökare! Hoppas julhelgen blir fin :)

god jul :D <3

Amanda

SV- Okej, men tack ändå! :)

God jul!

TACk TACK gulliga du . :D har du haft mysig julafton :)

A

God jul :)



SV: Ja, ska nog köpa den.. får först träffa lite vänner, för man vet aldrig vad man kan få..

- god jul :)

hihi lär mig något roligt som jag kan säga. Hur säger man god jul?? :D



<3

GOD JUL PÅ DEJ MED ♥

Linafoto

Svar: God jul på dig också ! :D

tement

Hejsan, nu tänkte jag göra lite reklam för en blogg som drivs av mig och två andra tjejer. Vi har en blogg som handlar om mobbning mm som folk blir utsatta för. Tyvär så har vi tjejer varit en av dom som har utsatt folk för detta en gång i tiden..men nu så är vi imot det helt. Därför heter vår blogg aldrigiigen.blogg.se , aldrig igen ska vi bli sånna som vi var en gång i tiden! Hoppas ni gillar vår blogg.



Om du eller någon annan blir eller blivit utsatta för mobbning, misshandel mm , hör gärna av er och berätta lite om hur det känns att vara den personen som blir utsatt för dessa saker. Ni kan höra av er anonymt eller med namn. (mejla) [email protected] Det ni skriver kanske kommer med på bloggen, om ni väljer att ha ert namn på så blir er blogg länkad dessutom. Eller har du något och säga till alla som blir utsatta för detta? eller kanske till dom som utsätter folk t.o.m

Kram!

moa

fin blogg

V I L M A

god jul! :)



fått nåt fint? ;D

okej, vad har du för objektiv ? :)

julia

svar: tack detsamma, god jul :)

God jul,

hoppas du haft en superfin julafton!

Hihi ja: :) hur var din julafton då? :D

Fanny

god jul!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR