Favoritgodis


Mitt favoritgodis är Dumle, en självklarhet för mig. För er som inte smakat (ni måste smaka!) så är det alltså choklad och soft toffee innanför. Mjuk, god och alldeles perfekt! ♥

Vad är ditt favoritgodis?

jessica

så lite så :)

jätte bra blogg!

m

sv: NAM!

josefin

Jag tycker oxå om dumle . men jag har andra favoriter. som t.ex. lös godis, toffifee ( som jag int ha äti på länge vet inte vrf ? :O ) oja de va väl de :D ^^ ha det bra här fick du en liten(ganska lång ) kommentar av mej pusspuss syrran :-))

♥ Tokii

jag gillar riesen :D

Matilda

tänkte bara tipsa om en sjukt bra blogg :D tror nog du skulle gilla den. Hon (moa) driver sveriges största scene core blogg och har sjukt cool stil :D



gå gärna in och kolla :)

http://epicfaiil.se/

Julia

Åh jag älskar också Dumle! Men äter det så sällan. :/

MUMMA!

Cecilia

Dumle är gott. Min favorit är lakrits balkar.

missay

jag älskar laktis!

DUMLE ÄR GOTT! :) <3

noran

hej!

fin blogg och design=)

Jeje

Mitt favoritgodis är absolut Geisha ! :D

emmi

Hej! Allt bra? :) kram

supergoda :)

ha en bra kväll!

kramar!

Josefin

Jag älskar oxå dumle :)

svar: Varsågod! :D ÅÅÅH JAAAA! Du får supergärna lära mig finska! Då kan jag ju impa på min farmor. ;)



mitt favoritgodis är nog någon chokladsort.. fast tycker det är gott att variera. xD

F A N N Y

Har nog ingen favorit tror jag, gillar mest chips ^^



Du förresten.. Va gärna med i dikttävlingen på min blogg, och vinn en plats i min meny hela resten av 2010!



Lycka till i för väg:)

emmi

gott!

svar: åh skönt samma här ;D

laila

dumle är sjukt gott =)

missay

är du klar med alla julklappar?

Anonym

hih, tack =)

Ela

Jag älskar marabou Yoghurt Raspberry! <3

Har bloggat om isadoras ny kollekton.

http://lovehannah.blogg.se/2010/december/isadora-autumnwinter-collection-2010.html#comment



Vilken är din favorit?

vicii

GEISHA ! :D

Surt godis och djungelvrål, helt klart ! :D

Anonym

mitt favoritgodis är nog "surisar" :)

Fin ny design :)

Nellie

Mitt favorit godis är nog choklad :D

dumle är så gott!

Louise

oj, beror lite på , ibland kan jag typ vara sugen på något segt , och ibland, choklad, ibland lakrits liksom .. :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR