Yellow flowers

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Har gått runt och fotat nu på morgonen. Först ner till stranden och sedan längs gatorna. Några gula blommor blev det (dessa är oredigerade eftersom jag inte har något redigeringsprogram på min mini-pc). Nu ska jag snart äta, fixa läxor och jobba. Kisses!

Ella

SVAR: Tacktack! :)

casa

tack, själv tycker ja int det :D

Fina bilder (:

allt bra idag?

MOOOLLYS

Så bra :D jo de är fint ;D

Vad gör du? :D

Anonym

Jag ser på tv :)

Haft en bra dag?

Anonym

jo jag med

vad gör du

sv: jodå allt bra!:D vad görs?

E M M A

sv: okej, tittar på tv :P

händer ikväll? :)

okej samma här ;)

julia

svar: ingenting typ, svarar på kommentarer bara!

sv: tittar runt lite på bloggar:)

moa

ja det gör jag gärna, lägger du till mig då också ? :D <3

sv: Lite trött men annars helt okej ;)

Anonym

sv: Samma :(



skulle du kunna rösta på mig? ;)

de enda du behöver göra är att skriva i en kommentar " röstar på nr 7 " skulle betyda OTROLIGT<3 om inte strunta i kommentaren ;)



http://jojjjjoh.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

fina utan redigering :)

Anonym

sv; ingen fara:D

jahaa okej. du fotar jättebra tycker om bilderna:D

Anonym

varsågod ! =)

Erika

Åh, fina! Allt väl?

Cecilia

Hej hej! Gillar du att vara med i tävlingar? Isåfall borde du kolla in min blogg. Har precis startat en tävling där du kan vinna ett super SNYGGT NATTLINNE med spets och ett par shorts/trosor till linnet. Har en annan tävling där

du kan vinna SMYKEN. Du behöver bara skriva en kommentar så är du med.



Kommer nog snart en tävling ifrån http://brandsinfashion.com/



Jag ber om ursäkt om du inte tycker om sånna här kommentarer. Ha ne superbra måndag puss & kram

Http://ceciliaprecious.blogg.se

Allt bra med dig? :)



Ps. nu har jag veckans blogg tävling på bloggen. Vinnaren länkas i en vecka och får ta del av mina 1700läsare/dag!



Lycka till! :)

Bettan

jag har varit i skolan och nu ska jag bara ta det lungt:)

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

Härliga blommar :D

Sabine

så fina :D

EMELIE

sv: varsegod :)

josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Några av dem som svarar rätt kommer bli länkade! Är du en av dom? Kika in och gissa! :)



[eftersom du varit med och gissat kändisen förut tänkte jag att du ville vara med igen, annars ber jag om ursäkt för denna kommentar]




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR