Svartvit - randigt


Topp Divided, H&M / Shorts H&M

Holà amigos! Shit vad fint väder det blev nu plötsligt. Solen skiner och det är jättevarmt! Har hunnit med jobb och stek i solen redan. Nu ska jag lyssna på bra musik, ordna upp mitt skrivbord och äta muffins. Ha det skönt! ♥

gnag

sv; jaha, då förstår jag:)



göra idag då?

Anonym

Allt bra? :)

aw

snyggt :D

aww

vad gör du?:D

gnag

sv; ok, blogga lite och sedan ikväll jogga 3 km:)

nelly

sv: aa visst är den! :D fin outfit :)

Anonym

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

gnag

sv; ok, hihi;)

Kitty

Tjingeling!

Vad ska du göra idag?

aww

celine dion helt klart :D

aww

haha jaa :D

- har inga planer ;)

gnag

sv; egentligen inte, vill bara få bort någta extra kilon:)

julia

fin blogg!

aww

aww tack:) din är med super fin

Anonym

SVAR: okejokej, jag kanske tar bort länken, men jag läser ändå din blogg! :) kram på dej ♥

gnag

sv; vad tränar du?

josefine

fint :D



Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Rätt svar först får en länkning! Kan du se vem det är? :)

- man kan ju drömma ;) Tack i alla fall! :D

gnag

sv; ok, det har jag gått i förut:)

Härlig blogg:D

julia

du blev den sista. röstningen börjar på tisdag, lycka till! :D

julia

hur mår du då? :)

Varsegod! Allt bra?:D

gnag

sv; det blev för mycket med 2 gg friidrott och 3 gg dans i veckan.

Elin

Svar: Kul att du är med och lycka till! :)



Javisst, älskar cupcakes :D

nelly

sv: så lite så :D

Hejhej, allt bra med dej? :)

sofia

Hallådär!

Fin blogg! Jag har precis börjat blogga igen och har några få frågor som du ser i mitt inlägg på min blogg, tacksam för svar! Kram

Fint! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR