New mascara

LUMENE Blackest Black, Extra Volume Mascara 

Denna mascara fick ett nytt hem igår. Jag köpte den för 49kr (billigt eller vad?) och dessutom har jag bara hört positivt om den så nu måste den testas.

Vad för mascara använder du?

Amanda

mm allt bra :)

den är super! har nästan bara använt lumene.

just nu har jag en lumene tru natural volume mascara

och en isadora mega mascara. som jag köpte för ynka 29.50 kr



SV: jag tycker du är aktiv, man får ju inte vara för aktiv då orkar ju inte bloggare att läsa ens blogg :) kram

hejannw

ja ;D

Amanda

bara bra :)

amanda

mm ':)

Mariette

Heeeejjj ! Vart har du köpt mascaran?<33 bara braa!

SV: ja verkligen, så onödigt.

ja det är ju bättre det :D hur har dagen varit i dag dah?

Marri

Heej, va hette affärn?;)

Jag använder Maybelline The Colossale Volym, skit bra!



Besök gärna min blogg och kommenetra och börja gärna prenumerera!*:)

jo den har varit bra, bara lite små tråkig lite då och då :P :D

SV: aha, men här är det fint väder, jag hade tråkigt pga att jag är på landet finns inte så mycket att göra där :P kram

hejannw

japp :)

Frida

vart köpte du mascaran? :)

Frida

sv: okej :)

Kul att du är med! :)

HEJANNW

Vad tycker du om hunden på bilderna? :D

din meny är ju i boxar :D

hejannw

visst är han :)

M I M I



så billigt! hoppas den är bra då :)

jag har en rad favoritmascaror som jag använder! använder olika varje dag. haha. min favoritbudget mascara är telescopic från l'oréal. sen älskar jag diorshow, lancôme hypnôse, too faced lash injection och helena rubenstein lash queen feline blacks :)

hejannw

haha :) hur gammal är du?

saga

Okej, hur är det med dej?

aha, men då ska jag försöka att förklara för dig :D



1. Först ska du alltså lägg till "box" i stilmallen.



#box {

width: 180px;

padding: 10px 10px 10px 10px;

background: #FFFFFF;

}



klistra in det under #side och ta bort background på #side.



2. Sen går du till kodmallen. Där fungerar det såhär:



<div id="box"> det som ska vara i boxen </div> <br>



Detta måste vara under <div id="side">



hoppas att det funkar :) kram

Saga

Säg till när du har provat! :)

hejannw

okej ;D

hejannw

15 :)

hejannw

yes :) du kör gymnasium?

SV: så konstigt :S vet inte då hur du ska göra men, du kan ju söka lite på google (dela upp menyn i boxar) sedan kan du gå in på sannasrum.blogg.se så går du in på design tips så kanske du hittar nått där :D kram

hejannw

grymt :) vad för linje? jag är sjukt nervös inför att välja och att få mina betyg och så :D :D

Emma

fin blogg

allt bra ?

kram

hejannw

Jaha! :) Annorlunda än här.. låter iag skönt :)

hejannw

vad vill du jobba med då? :)

jodå det är bra med mej :)

vad gör du ?

Emma

sv: Nej jag är inte från finland. Min gammel farfar är där i från men inte jag <3

allt bra med dig?

mirellash

sån har jag haft, den är helt bra. Fast den är lite såhär, klumpig (?) blir klimppar du vet ; )

Julia

RIKTIGT HÄRLIG BLOGG MÅSTE JAG SÄGA! :)

Elin

Jag använder mig av Max Factor - Masterpiece Max :)

Ellen

Kan du visa hur det ser ut utan mascaran och med mascaran? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR