Favorit fotobloggar, del 1


Isabella Johansson - Ellen Ahl Axelsson - Michaela Dahlström - Lina Flodins

Dessa fotobloggar kikar jag in på flera gånger per dag. Jag älskar Isabellas blogg eftersom hennes inlägg är varierande och hennes stil är superfin. Fotografera kan hon, det är det inget tvivel om. Ellens blogg är helt fantastisk. Älskar designen och hennes otroliga stil, love! Michaela fotar så bra, finns nog inte många 16 åringar som fotar bättre och så ser jag henne som en förebild. Älskar hennes hår! Lina, supersöt. Fotograferar riktigt riktigt bra! Riktigt duktig tjej.

Nästa gång visar jag mina favorit fotobloggar, del 2!

HeDvIg

SV: Det är bra här med!



Mina favoritbloggar är lisaplace, jonesochgiftet, tinkerbella och stylebykling! Jag gillar även Maria Montazamis blogg! ;D

Frida

sv: Haha tack, men dina är mkt finare! :)

MALINHE

SVAR. tuusen tack! :)

Anonym

Läser också dom! :D

Ja, jag har många favorit bloggar än av dom är Felicia. Hon fotar RIKTIGT bra så kolla in den vetja. :D



http://felliciiaa.blogg.se/

josefin

jaah. jag läser mest Isabella Johanssons blogg :D <3

Anonym

nu har jag fixat en tävling! :D

http://technique.webblogg.se/2010/august/tavling.html#comment klicka så kör vi!

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

vad gör du? :)

Hedvig

SV: Ja, det är faktiskt kul att få tips! :)

svar: Ja glass är supergott! Och b&j är ju en favorit! :D

Frida

sv: Vsg :)

Isabellas blogg är hur bra som helst! :D

MALINHE

SVAR. ja, tänkte pröva något nytt! :)

- Klara

Allt bra? :)

Louise

Typ har två favoritbloggar typ fanbloggar om mj, och så har jag några fotobloggar jag gillar, din är med bland favoriterna faktiskt eftersom jag älskar dina bilder!;P

Jag har faktiskt ingen favorit blogg :)



SV; Okej :D

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra måndag? :)

mk'

Av dem är Michaela utan tvekan bäst.. :D

emelie

allt bra? :D

mirellash

du har väll kollat in min och maries nya blogg? ;)

http://mirmar.blogg.se !

Tack!:D <3

L I N D A

Hej! hur mår söta du idag då? har ni fint väder hos er? :) kramar!

Blir så glad när jag ser sådana här inlägg! Tack snälla för de fina orden. Kan inte förklara hur jag känner :) Kram

Att jag missat detta! Tack snälla. Så fina ord! :) Kram på dig

De där är mina favoritbloggar också :)

Mina favorit bloggar också :) <3

lina och michaela är grymma!!

wiktoria

Hej !

Gillar du att fota ^^ ?

Om du gör det gå gärna in på min blogg och kola där jag fotar med min canon systemkamera och uppdaterar varje dag :) , lägger in foto tips , foton jag tar , massa annat och vanliga dagboks inlägg ! :D

Förlåt om du inte gillar sånna inlägg att jag reklamerar mig men vill bara vissa andra att det faktiskt finns en son blogg som jag har ;p , kanske några personer som bli intresserade ?



www.wikiwiktoria.blogg.se

jätte kul om du kollar :)

Livia

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Julia

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR