Chöcölate

Bakade igår en riktigt god chokladkaka. Blev kladdig i mitten och ut längs med kanterna var den mindre kladdig. Lade i lite bakpulver för att få extra fluff i den. Serverade med glass. Supergott! ♥

ida

Jo jag gillar H&M ,Gina väldigt väldigt mycket faktist!

LIENE

mums så gott det ser ut!

tina tran

GOTT!

E M M A

sv: Så bra, är förkyld annars bra :P

vad gör du då? :)

Gissa kändisen är nu uppe i bloggen! Vet du vem det är? Isånnafall blir du länkad! :d

Anonym

Mmmm ser gott ut. :)

Anna

Tack söta du!

E m m y

du bakar hela tin :DDDDDDDDD

Tack detsamma!:)<3

Åh, vad gott! :O



SV; Jaa :D

Frida

Ser supergott ut! :D

MEEEEN så gott det ser ut att vara! GIVVE MEE!

förlåt nu har det tagit ännu längre tid en jag trodde men har inte haft tid att fixa detta, men om du går in på denna http://theliisa.se/2009/june/dela-upp-menyn.html

de är nästan likadan men en kod borta, men annars kan du skicka kontouppgifter till min mail så kan jag gå in och fixa, för det tar för lång tid att fixa en helt ny grundmall. ha det bäst

Gott det där såg ut =D allt bra?

gud vad gott!!

Ååh, det där ser ju inte liiiite gott ut heller :p




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR