Bortrest tisdag-onsdag


Kommer åka på friidrottstävlingar, såsom oftast då jag åker bort. Men önska mig lycka till i alla fall? :) Tills jag kommer hem kan ni väl svara på frågan under? Ha det underbart. ♥

Vad vill du se mer av i bloggen?

-Jag har precis hittat till din blogg, så jag kan inte säga något speciellt. Din blogg är fin och verkar vara precis en sån blogg jag gillar :)

Frida

sv: japp :)

Undrar bara en sak... Det står ju Bortrest 3-4 JULI på bilden i detta inlägg, men ska det vara Augusti? :)

Jag bara undra ^^

gnag

sv; ;D



jag vill se mer om...? hur man fotar. lite tips och trix.

Tove

Sv: Smart att sätta dit en bild ist!;)

Det är inte sååå jätte komplicerat men jag är ganska dålig på att förklara x] men ska försöka ändå!

Gå in på stilmallen och scrolla ner till #side.

Under side ska du lägga in den här koden:



#box {

width: 190px;

padding: 8px 8px 8px 8px;

background: #FFFFFF;

}



Du kan även ta bort bakground på side, för annars kommer det se jätte konstigt ut x] Du kan ändra storlek och sånt, om du är lite kunnig med design (som du ser ut att vara!) så borde du nog fixa det ;) Annars är det bara att fråga!



Spara kodmallen nu. Gå sen in på kodmallar.

Scrolla ner till <div id="side">. Nu ska du göra själva boxarna. Om du vill göra en box till tex. "Bloggvänner" Då lägger du in den här koden: <div id="box"> innan bloggvänner saken och efter </div> sen gör du så på alla saker du vill ha en "box" i. Vet att det blev lite oklart där på slutet men om det var nånting du inte fattade så säg till:)

Nathalie

menar du inte att du är bortrest augusti månad?:)

Frida

sv: haha, var så lite så :)

Frida

sv: haha ;)

Och juste! Lycka till på friidrottstävlingarna! :D

Tove

Sv: Vsg:)

LYCKA TILL KRAM<3

malinhe

SVAR. det var så lite så! :)

hejannw

Inte vart aktiv på bloggen, men nu är jag tillbaka. Det är ju trots alls sommarlov :)



allt bra med dig?

E M M A

sv: okej, ska titta på the last song :P

haft en bra måndag? :)

-men om jag ska komma på ngt.. hm.. foto tips kanske? :D

lycka till! :)

Svar: Tack så mycket :)

Ha det så bra :D



SV; så lite så :)

Ellen m

Oh så fina bilder, blir fotosugen jag med!:-)

gnag

sv; vsg:)

Erika

Lycka till!

alva

Finfina bilder! :D

Of course, trevlig resa! :D

så kul att komma bort lite =) Jag ser gärna mer av dina bilder :)

en fråga; Hur har du fått ditt bloglovin tecken här nere vid kommentarsrutan? :$

marcus

sv; Jag fixar och så =) allt bra idag

Emelie

Hej, fin blogg:)

Nathalie

det var så lite så^^ nu står det rätt iaf:D

Foto tips vill jag se. :) visa lite ps tips.. :)

maja.

sv; yes. ;)

hittat på idag?

Fin blogg:D

Kolla gärna in våran blogg och kommentera :)

wilma

Va dgör du?

nelly

fina bilder! :)

sv: tack! så lite så :D

C A J S A

har ny blogg !! :DD

kolla och kommentera mer än gärna

kram



www.cajza.webblogg.se



( gamla www.caajza.blogg.se )

Sara ^^

fin blogg :)

besök gärna min :)

fin blogg! haft för dig idag?



och lycka till på tävlingen :) kram

Ha en bra fortsatt kväll!

em

niiice blogg ;)

MALIN

Åh, lycka till!:) Jag friidrottade mycket när jag var liten.

Vera

Jag röstade på en av dina skor! Fem stjärnor! Du får gärna rösta på min bild men bara om du vill http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

sv. inga problem :)

SIEL

haft de bra+ :

Linda

sv: Hej:D

Jodå allt är bara bra:D

Hur äre själv?

De samma!kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR