Track&field | Dagens look;

{Tunika H&M - Jacka I ♥ LINK - Leggings I ♥ LINK - Skor DLS}

Hallåja! :> Skolan, check. Träning, not check. Så, next up för mig blir träning. As always! Kommer vara ute också, kul nu när utesäsongen börjar. För er som inte vet är det friidrott jag tränar. Någon av er som tränar friidrott? :-) Det är i alla fall hur kul som helst. Har nu tränat sedan jag var sju-åtta år och nu börjar framgången märkas av på allvar, så det blir ju bara mer spännande på det sättet. Nu ska jag plugga lite före det! XOXO. ♥

Julia

sv: idag har jag varit i skolan och så ;)

Du själv?

Kram//julia

fanny

sån tunnika har jag med :))<3

linnea :]

sv: tack detsamma:)

linnea :]

sv: olympus e-520 + objektiv och tillbehör:)

Julia

sv: okej ;)

Ska du hitta på idag då? :P

Kram//julia

elin

sv: ska va med pojkvännen!:D

Ebba

Söt outfit ^^



Idag har jag varit i skolan, sen gick jag hem bara. Haft en bra skoldag?

emma

tack! :)

Jeanette

Hehe jadå (:

dlc

- härligt ;D det är bra med mig också ^^

sv: jo gjorde samma igår :D

Allt bra idag? :)♥

Ems

sv: okej :)

jag tittar på tv :P

händer idag då?

frida

vet inte riktigt vad som händer resten av kvälllen, får se. sjläv? :)

Elin

Okej, härligt att höra :) Jo, det är bara bra med mig :)

träning, vad för nått?

läxor usch det ska jag också göra:S



i helgen ska jag antigen till syrran eller så ska jag till landet :D du?

linnea :]

sv: hyffsat:)

jättefin blogg & fin outfit!

allt väl? :)

så roligt :D



brukar ta bort reklam men jag läser din blogg så självklart kan jag lägga en röst på dig :)

Ems

sv: okej :)

ska mest slappa, haft en bra dag hitills? :P

Jeanette

Så nu har jag röstat :)

Ah okej! ska se vilken jag tycker är snyggast på :D <3

Ems

sv: så bra, jo de har den väl :)

händer imorgon?

Ja juuste ja! :D förlåt får föröka komma ihåg det ikväll ska iväg nu :D <3

Ebba

Jo min skoldag var bra, var ganska trött hehe.



Såklart kan jag rösta ^^

-härligt! jadå! haft en bra dag?

ja jag går på friidrott:D

linnea

tack detsamma

Cajsa

Härligt! och tack så mycket snälla du. :D

amilia

SNYGGT!

nej det gör inget, jag läser din blogg då tillåter jag sånt :D

matilda

Jo tack det är bra :)



Fin tunika ^^

J. ♥

sv: hihi ja :-) jag tränar gymnastik och tre olika danser ;-)

bara bra :) kram!

linnea :]

sv: har rötstat nu.

du kanske har lust att vara med i min tävling på min blogg ?:)

oriez

-härligt!

hmm jag kör ganska mycket stavhopp och har klubbrekordet i de!:D men jag tycker nog att allt är kul!:D dd?

SVAR: Tack desamma :)

svar: Haha, oj. Jag har många favoritfärger. ^^ men lila, blå , grön och gul är mina absoluta favoriter :)

malinhe,

SV: okej! :)

kram

jättefin blogg & fina bilder !:)

vad har du för kamera & använder du photoshop?

sv: tack så jättemycket! :D

linnea :]

varsågod!

tävling på bloggen (vinn fin klocka), kanske du vill vara med?:)

dlc

- har röstat på dig nu ;D

Anonym

:) ♥

Färgat håret (: dudå? ^^

Jossan

Jo jag går på friidrott;)

Visst är det kul:D?

svar: Haha okej :)

natalie

snygg design du har på bloggen :D

Amanda

Snygga leggins

söt outfit! Sov sött!

Elin

Visst, jag har röstat nu =)

sv: åh tackar, det är bra! :D.

sv; jag har vart på min prao sen har jag hållt agilitykurs :)

J. ♥

sv: jag dansar street, modern och ragga :-D

Haha, okejj :D <3A

sofi

va bra:)

kanske stan. du?

lisa

Snyggt:)

LEGENDEN

det är bra med mig, hur är det själv?:D

kram

frida

okej,jag har röstat nu! :)<3

Ems

sv: jo samma här :)

vad gör du då?

ida

svar: träffa kompisar, själv?:)

* Em

ok .) Haft en bra kväll?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR