Water


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

Har känt mig kreativ och fotat vatten. Tog fram min reflexskärm, en lampa, ett vitt A4-papper, ett plastlock, ett stativ och självklart Melody Clickit (min kameras namn som blev till här). Så, vad tycks?

Vill ni se mer vattenbilder? You like 'em?
Jag tävlar med denna bilden hos Mirella, här!

Allt bra ? :)

julia

har redan röstat ;)

Oh, så snygg bild!



Nej då, de ska jag inte göra :)

julia

så lite så :)

JOSEPHINE

SV: Haha, tack! :p

snygg bild!



jaha okej:)

mirellash

sv: bra, fint!

sandra

fin bild :)

Åh, fan vad fin bild! Du måste vara stolt över den.

Veronica.

SV: Absolut, lite små seg, men annars tipp topp. Sj då?

Lilmary

Hej! :D

Min helg har börjat bra, och din?

Tack så mycket! Detsamma till dig!

Jätte häftig bild!

sandra

det är bra, sj? :)

Elli^^

Sv: Jag ska bara vara med en kompis idag :P Sj?



Fin blogg förresten! :)

Diana

sv: jojo självklart ska jag vara med i tävlingen! ^^

Ska ut och fota., när jag blir nöjd så skickar jag en bild! :D

sandra

chillat :) dd?

Veronica.

SV: Absolut kan ajg göra det :)

sandra

=) =)

SVAR; tack detsamma :)

julia

jo det är bara bra tack, själv då? ;D

SVAR; så lite så :)

jo visst kan jag gör det! :)

Lilmary

HAr röstat på dig nu, nice outfit btw ;)

Veronica.

SV : Röstat! =)

julia

härligt att höra! :D

Anonym

Sv: Jorå det är bra tack, durå? :)

SVAR TILL ANONYM:

Det är bra! :)

Veronica.

SV: Ingen fara. :)

Veronica.

SV: Inte mkt.. sJ då ?

Anonym

sv: Ja de har den :)

Dsm!

SVAR; min dator är lite konstig just nu så det går inte att rösta, gör det när jag kan! :)

julia

vad tycker du om min nya design? ;D

SVAR; yes :D

neli

hej tjejen :)

snygg bild! du är riktigt duktig..



jo tack, min helg har vart bra än så länge hihi. hur har din vart då? :) hittat på något skoj? önskar dig också en fortsatt bra dag :)

kram söt

sv; åh tack! :D <3



superfina bilder :D

sv: Tack!

Min dag har börjat bra! :)

Din då?

Frida

sv: vsg :)

Johanna

SV: Min helg har varit bra hitills (Y) :D



/ Johanna

JOSEPHINE

SV: ja, det är så sjukt bäst! :D Och visst är Grayson snygg? :D

L'

Gud så bra du är på att fota! :)

E M M A

sv: okej, jag lyssnar på musik :P

allt bra idag? :)

Gnag

Coolt!



SV; Okej, tack så jätte mkt! Har lovat mig själv att "börja träna" lite, så då ska jag prova det där övningarna oxå! :D

julia

tack så jättemycket! :D

aww

as fin bild!



min helg har börjat bra. sj?

neli

så nu har jag röstat på dig :)



härligt att du haft en bra helg.. jo tack, min har väl vart helt okej än så länge hihi :)

kram söt

julia

vad gör du? ;)

neli

varsågod :)

kram söt

aww

jag röstaR :)

Marie:)

sv: hej min helg har inte börjat så bra jag har blivit sjuk!:(



Och tack detsamma!:)

jenny

riktigt snyggt !

Ebba

Jag älskar vattenbilder!

Matilda

http://matildalundell.blogg.se/2010/october/host-doris.html#comment




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR