Ja, jag lever!

Förlåt för dålig uppdatering, men det är så att jag ligger hemma med 39 graders feber, halsont, ingen röst och allmän kroppsvärk. Så nu ska jag bara ta det lugnt, knarka febernedsättande och halstabletter. Så ni får ha det bättre än jag har så hörs vi då jag är frisk igen. :-)

PS. Jag har något nytt på G angående bloggandet. ^^

Frida

Krya på dig! :)

Elli

härligt att du är med i tävlingen ! :)

uhh, det känns inte bra. :(

Krya på dig sötis! <3



Spännade med det där nytt på G. :3

Emma

Fin blogg!:)

Allt bra?:)

pauline

härlig blogg du har :)

Julia

Krya på dig!

SV: Tack. :-)

Oj nej, stackarn, krya på dig du med! <3

Frida

vad händer idag då? :D

smilla

sv: okej vara med kompisar;)

smilla

sv: okej vara med kompisar;)

sv; usch då. krya på dig

Sv; tack :)

julia

svar: hihi ja :)

krya på dig.

julia

svar: så lite så :)

josefin

Svar: Nå konstigt om vi beställd via din dator och till lika ;)

Lova

Bra att du lever x]

Är din header gjord i photoshop? <3

demir

fin blogg.

Göra något speciellt nästa vecka. :)

Julia

Sv: Ja! Har du fortfarande 39 graders feber? :o

Frida

- inget.

Elin

sv: inga planer heller faktiskt. :)

sv Nej vadtrist:/

Du får krya på dig!

emmie

Nu har jag startat en fototävling i min blogg! Skulle vara sjukt kul om du ville anmäla dig :)

Kolla in detta inlägget (http://emmieniemelaa.blogg.se/2011/january/fototavling.html#comment) för mer info.

KRAM♥

LIENE

Nu är man ju nyfiken på det nya du har på lur:D

F

krya på dig <3

F

krya på dig <3

Alva

hej vilken gullig och fin blogg du har gmn <3

Matilda

SVAR: Okej :)

Svar; Hahaha, ja den är allmänt wierd. Men jag älskar verkligen sån där sjuk humor! ^^

E M M A

sv: krya, jo då :P

göru? :)

får väl göra det :)

blir kul att se vad du ha på gång :D

GRATTIS TILL DIG SOM VANN MIN TÄVLNG I BLOGGEN! :D



Var det du? Kolla här: http://idafoto.blogg.se/?tmp=17175656 för att se om det var du (:



kramar.

johanna

krya på dig!!

Michaila

Usch, krya på dig!

Elli

dom 5 finalisterna ur veckans blogg är utlottade och dom slåss nu om vinnarplatsen, kika in om du är en av dom, annars kan du alltid rösta på din favorit! :)

Frida

allt bra idag? ;)

sv: åh, okej! Jag har skadat knät och har sömnbrist efter alpresan, men annars mår jag tiptop! Hur mår du själv? :)

Svar: Åhh så glad jag blir utav att höra det!

Nu har jag en fototävling på min blogg där du kan vinna valfri reflexskärm för max 199:-, kika in och var med vettja! ;D

Julia

Sv: Okej, är du i skolan ändå? :)

E M M A

sv: okej, jag äter godis :P

allt bra? :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Felicia

sv: jaaa :( vi måst fara o fota sen nångång på sommaren !

Felicia

sv: jadå :--)

MADDES

Var gärna med i tävlingen på min blogg! :)

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra tisdag? :)

sv; tack :D

sv; nej, stackars! KRYYYYYA!



Vad har du på gång med bloggen?

hehe japp! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR